تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۷

ممنوعیت فعالیت اسنپ در گرگان

معاون سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری گرگان گفته است: هیچکدام از تاکسی‌های اینترنتی برای فعالیت پیش ما نیامدند و درخواست مجوز فعالیت نکردند و فعالیت آنها در شهر با توجه به جوابی که دادگستری به ما داد ممنوع است.
فعالیت اسنپ و تاچسی در گرگان ممنوع علام شد

رویداد۲۴ معاون سازمان حمل و نقل و مسافربری شهرداری گرگان گفت : شرکتهای اینترنتی اسنپ و تاچ سی مجوزی برای فعالیت در حوزه شهر گرگان ندارند.

عبداللهی‌فر معاون سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری گرگان در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شهر گرگان که برای حل مشکل رانندگان تاکسی و آژانس داران برگزار شد، اظهار کرد : مدتی است که تاکسی های اینترنتی دغدغه شهر گرگان شده است ، امری که برابر ماده 9 قانون حمل و نقل عمومی شهری و ماده 32 رسیدگی به تخلفات رانندگی ، هر گونه فعالیت در حوزه حمل و نقل در محیط شهر منوط به اجازه شهرداری است.

وی افزود : دو امر مهم نظارت و ساماندهی حمل و نقل عمومی در حیطه اختیارات شهرداری است و هر کسی که می خواهد در محیط شهر فعالیت کند باید از ما مجوز بگیرد .

عبداللهی فر افزود : هیچکدام از تاکسی‌های اینترنتی برای فعالیت پیش ما نیامدند و درخواست مجوز فعالیت نکردند و فعالیت آنها در شهر با توجه به جوابی که دادگستری به ما داد ممنوع است .

معاون برنامه ریزی سازمان حمل و نقل و مسافربری شهرداری گرگان با اشاره به فعالیت 120 آژانس دار با 4 تا 5 هزار نفر سابقه کاری که معیشت خود را از این راه تامین می کنند، گفت: ما مخالف تکنولوژی و هوشمندسازی نیستیم و رانندگان هم باچنین امری مخالفتی ندارند ولی با استناد به به قانون ماده 9 و 32 که اشاره شد که مواد قانونی وزارت کشور است از اسنپ و تاچ سی شکایت کردیم.

منبع: گلستان ما
برچسب ها: اسنپ ، تپسی ، استارت آپ
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان