تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
محمدرضا تابش:

تغییر موضع ناگهانی فراکسیون اصولگرایان بی‌معنی بود/ پیام انتخاب هیات رییسه تغییر در روش مدیریت مجلس است

عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: حمیدرضا حاجی بابایی و فراکسیون اصولگرایی نسبت به مدیریت مجلس بسیار منتقد بودند اما اینکه چرا به طور ناگهانی تغییر موضع دادند جای سوال دارد.
رویداد۲۴ محمدرضا تابش درباره انتخابات امروز مجلس و البته ائتلاف نانوشته فراکسیون ولایی و مستقلین که منجر به انصراف حاجی بابایی به نفع علی لاریجانی شد، گفت: تا جایی که ما در جریان بودیم، فراکسیون اصولگرایان هم قصد وزن‌کشی داشت و می‌خواست به نوعی وزن خود را در انتخابات تعیین کند.

تابش در خصوص چرخش ناگهانی حاجی بابایی به سمت ائتلاف و کناره‌گیری گفت: حمیدرضا حاجی بابایی و فراکسیون اصولگرایی نسبت به مدیریت مجلس بسیار منتقد بود اما اینکه چرا به طور ناگهانی تغییر موضع دادند جای سوال دارد، چراکه در بازی‌ها و میادین سیاسی این چرخش ناگهانی معنا و مفهومی ندارد.

عضو فراکسیون امید مجلس با انتقاد از اینکه نباید از تریبون مجلس که بازخورد گسترده‌ای در رسانه‌ها و افکار عمومی دارد این حرکات ناگهانی را انجام داد، تصریح کرد: به نظر من اینکه تصمیماتی خلاف عرف و قوانین سیاسی را از پشت تریبون مجلس و به این شکل به نمایش بگذاریم، نوعی هنجارشکنی است.

وی خاطرنشان کرد: فراکسیون اصولگرایی ترکیبی از چند طیف است، تعدد فراکسیون ها در یک فراکسیون ایجاد مشکل کرده است. اما امیدواریم در پیشبرد برنامه‌های فراکسیونی که کمک به دولت است همه فراکسیون‌ها از جمله اصولگرایی موفق باشند. این رای و این انتخابات پیام‌های زیادی داشت که امیدوارم برخی عبرت بگیرند.

وی در پایان گفت: مهم‌ترین پیام این انتخابات تغییر در روش‌های مدیریتی و تجدید نظر در آنها بود.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان