تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۰۳ تير ۱۳۹۷
نقوی حسینی:

زمین‌خواران با تهیه یک قولنامه سند می‌گیرند

یک نماینده مجلس تاکید کرد: ملاکان و زمین‌خواران که کوه‌ها و حاشیه رودها و دشت‌ها و روستاها را بهتر از ما می‌شناسند یک قولنامه تهیه کرده و حدود تصرفات خود را مشخص می‌کنند و به کمک آن سند می‌گیرند.
نقوی حسینی: زمین‌خواران با تهیه یک قولنامه سند می‌گیرند

رویداد۲۴ سید حسن نقوی حسینی در موافقت با طرح یک‌فوریتی اصلاح ماده (۱) قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی با اشاره به دیدار نمایندگان خانه ملت با رهبر انقلاب گفت: رهبری تاکید کردند که قوانین مجلس باید در جهت رفع مشکلات مردم به ویژه قشر مستضعف جامعه باشد و قانون نباید به گونه‌ای باشد که بتواند دست آویز صاحبان زر و زور قرار بگیرد.

این نماینده اصولگرای مجلس دهم افزود: گاهی قوانینی را تصویب می‌کنیم که محرومان جامعه نمی‌توانند استفاده کنند و دیگران که به کار آشنایی دارند از آن بهره‌برداری می‌کنند.

او تاکید کرد: در شهرها و روستاها زمین‌هایی وجود دارد که می‌توان از آن سوءاستفاده کرد. آنچه که ما تصویب می‌کنیم یکی از آثارش این است که آن ملاکان و زمین‌خواران که کوه‌ها و حاشیه‌ها و دشت‌ها و روستاها را بهتر از ما می‌شناسند یک قولنامه تهیه کرده و حدود تصرفات خود را مشخص می‌کنند و به کمک آن سند می‌گیرند در نتیجه کمیسیون باید مانع از این کار شود تا مشکل این پنج هزار پرونده هم حل شود.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان