تاریخ انتشار: ۲۲:۳۴ - ۰۶ تير ۱۳۹۷

فوت یک نفر براثر برخورد دو دستگاه خودرو/انتقال مصدومان با بالگرد ناجا

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از تصادف دو دستگاه خودروی سمند و ام‌وی‌ام خبر داد.

رویداد۲۴-سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از تصادف دو دستگاه خودروی سمند و ام‌وی‌ام خبر داد.جلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت 17:52 عصر امروز یک مورد حادثه تصادف در جاده ورامین محله قلعه‌نو به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه دو ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام می‌شود، خاطرنشان کرد: در محل حادثه مشاهده در پل ماشین‌رویی که در این بخش از جاده وجود داشت یک دستگاه خودروی سواری سمند و یک دستگاه خودروی سواری ام‌وی‌ام به شدت با هم برخورد کرده بودند و خودروی سواری سمند به دلیل برخورد از مسیر اصلی منحرف و کنترل خود را از دست داده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه خودروی سمند از بالای پل به زمین های کشاورزی و پایین به ارتفاع 4 متر سقوط کرده بود تصریح کرد: دو نفر سرنشین در خودرویی که سقوط کرده بود محبوس بودند آتش‌نشانان با حضور در محل در هر دو قسمت و هم در خودروی ام‌وی‌ام و هم خودروی سمند عملیات خود را آغاز کردند.

ملکی تاکید کرد: آتش‌نشانان با تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و دو سرنشین این خودرو را که حدود 40 ساله بودند از داخل خودرو خارج کردند. این دو نفر به شدت آسیب دیده بودند و پس از معاینات عوامل اورژانس مشخص شد که راننده جان خود را از دست داده بود. در خودروی ام‌وی‌ام نیز یک مرد 35 ساله تنها سرنشین خودرو بود که آن فرد نیز به شدت دچار مصدومیت شده بود که با حضور هلی‌کوپتر ناجا هر دو مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: محل برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل و خودروها نیز به محل امنی منتقل شد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان