تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۰۷ تير ۱۳۹۷

آمریکا مجوز واردات فرش، پسته و خاویار از ایران را لغو کرد

آمریکا مجوز واردات فرش، پسته و خاویار از ایران را لغو کرددر پی ادامه معامله شرکت ها با ایران، دولت آمریکا روز چهارشنبه با لغو مجوز واردات فرش از جمهوری اسلامی، برای مانع تراشی در اجرای شرایط رهایی از تحریم های ضد ایرانی که به موجب برجام فراهم شده بود، گام برداشت.

رویداد۲۴-آمریکا مجوز واردات فرش، پسته و خاویار از ایران را لغو کرددر پی ادامه معامله شرکت ها با ایران، دولت آمریکا روز چهارشنبه با لغو مجوز واردات فرش از جمهوری اسلامی، برای مانع تراشی در اجرای شرایط رهایی از تحریم های ضد ایرانی که به موجب برجام فراهم شده بود، گام برداشت.

در گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس آمده است، وزارت خزانه داری آمریکا مجوزهای لازم برای شرکت های خارجی تحت کنترل آمریکا به منظور صادرات قطعات هواپیماهای تجاری به ایران و مجوزهای شرکت های آمریکایی برای واردات فرش، پسته و خاویار ایران را لغو کرد.

وزارت خزانه داری آمریکا با صدور بیانیه ای اعلام کرد که شرکت های فعال در زمینه مبادلات تجاری با ایران، تا ششم اوت (پانزدهم مرداد ماه) فرصت دارند به روابط تجاری خود با تهران پایان دهند، در غیر اینصورت به موجب تحریم های آمریکا، مجازات می شوند.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا چندی پیش به رغم مخالفت های جهانی، کشورش را از توافق هسته ای خارج کرد.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان