تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۰۸ تير ۱۳۹۷
معصومه ابتکار:

روند حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها ادامه پیدا می‌کند/ خلاف شرع نبود، شئونات هم رعایت شد

معاون امور زنان رییس‌جمهور درباره استمرار حضور زنان در ورزشگاه‌ها برای تماشای بازی‌های فوتبال گفت: همه گزارش‌ها نشان‌گر وجود فضایی بسیار آرام، امن و منظم در ورزشگاه بوده است. ان‌شاالله همین روند ادامه پیدا می‌کند.
رویداد۲۴معصومه ابتکار، در خصوص اینکه آیا با توجه به حضور خانواده‌ها و بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران، این امر در نهایت به معنای باز شدن درب ورزشگاه‌های فوتبال به روی زنان است؟ گفت: این مراسم‌ها با حضور خانواده‌ها برگزار شد و بسیار خوب بوده  و فضای بسیار خوبی بوده است.  
 
وی گفت: همه گزارش‌ها نشان‌گر وجود فضایی بسیار آرام، امن و منظم در ورزشگاه بود. ان‌شاالله همین روند ادامه پیدا می‌کند.  
 
ابتکار در مورد اظهارات اخیر دادستان کل کشور درباره اتفاقاتی که در ورزشگاه افتاده است، گفت: به هر حال اظهارنظرها متفاوت است؛ ولی مهم این است که ما قانونی برای این مساله نداریم. خلاف شرع هم نیست و شئونات هم رعایت می‌شود.
 
وی با تاکید بر اینکه حتی اگر شما به پارک و سینما و کنسرت هم بروید باید شئونات را رعایت کنید، گفت: امیدواریم برای بازی‌های بعدی مشکلی وجود نداشته باشد.  
 
معاون امور زنان رییس‌جمهور با بیان اینکه در مورد ورزش‌های دیگر از پیش فضا برای ورود زنان فراهم شده است، گفت: در همین مسابقات والیبال اخیر خانم‌ها حضور داشتند. کنترل شده هم نبوده و خانم‌ها آزاد بودند.  
 
وی در مورد مسابقات فوتبال گفت: خوشبختانه صدا و سیما هم حضور خانم‌ها را پخش کرده؛ در اینکه شئونات باید رعایت شود هیچ شکی نداریم. این فضای نشاط برای خانم‌ها هم باید فراهم باشد و این گروه هم حق دارند از این فضا استفاده کنند. همه ما هم بیشتر رعایت می‌کنیم تا فضای خوب و شادی در جامعه داشته باشیم.
 
ابتکار افزود: نباید محدودیت‌های بی‌جهت برای جوانان ایجاد کنیم. جامعه‌ای هستیم که چارچوب‌هایی داریم و تا جایی که می‌توانیم باید محدودیت‌ها را به حدودی برسانیم که باید رعایت شود؛ بیشتر از آن نباید محدودیت ایجاد کنیم تا جوانان احساس کنند فضا برای فعالیت‌هایشان فراهم است.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان