تاریخ انتشار: ۰۸:۲۷ - ۲۱ تير ۱۳۹۷

قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های تا ۱۵ سال

توزیع تعداد آپارتمان‌های مسکونی معامله‌شده برحسب سن بنا در خردادماه نشان می‌دهد: آپارتمان‌های نوساز تا ۵سال ساخت معادل ۷/ ۴۳‌درصد، آپارتمان‌های ۶ تا ۱۰ سال معادل ۳/ ۱۶‌درصد و املاک ۱۱ تا ۱۵ سال معادل ۷/ ۱۴‌درصد از معاملات سهم داشته‌اند که هر یک به ترتیب معادل ۱/ ۳ واحد ‌درصد، ۳/ ۰ واحد‌ درصد و ۷/ ۱ واحد‌ درصد نسبت به خردادماه سال گذشته با کاهش مواجه شده‌اند.

رویداد۲۴-توزیع تعداد آپارتمان‌های مسکونی معامله‌شده برحسب سن بنا در خردادماه نشان می‌دهد: آپارتمان‌های نوساز تا ۵سال ساخت معادل ۷/ ۴۳‌درصد، آپارتمان‌های ۶ تا ۱۰ سال معادل ۳/ ۱۶‌درصد و املاک ۱۱ تا ۱۵ سال معادل ۷/ ۱۴‌درصد از معاملات سهم داشته‌اند که هر یک به ترتیب معادل ۱/ ۳ واحد ‌درصد، ۳/ ۰ واحد‌ درصد و ۷/ ۱ واحد‌ درصد نسبت به خردادماه سال گذشته با کاهش مواجه شده‌اند.

مشاوران املاک در مناطق مختلف شهر یکی از دلایل کاهش تمایل متقاضیان به خرید آپارتمان‌های نوساز تا پنج سال را افزایش نامتعارف قیمت‌های پیشنهادی ازسوی فروشندگان عنوان می‌کنند.

به گفته آنها این در حالی است که به دلیل آنکه تسهیلات خرید مسکن از محل صندوق پس‌انداز مسکن یکم به املاک گروه سنی تا ۱۵ سال ساخت اختصاص پیدا می‌کند خریداران ناچار به انتخاب از میان آپارتمان‌های گروه سنی کمتر از ۱۵ سال سن هستند.

در جدول زیر قیمت‌های پیشنهادی آپارتمان‌های مسکونی با سن کمتر از ۱۵ سال ارائه شده است که بخشی از آنها بالاتر از قیمت میانگین منطقه برای آپارتمان‌های مشابه است.

قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های تا ۱۵ سال

نظرات شما
پیشخوان