تاریخ انتشار: ۱۵:۲۶ - ۲۲ تير ۱۳۹۷

آخرین آمادگی‌ها برای خدمات پزشکی به حجاج حج ۹۷

رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به خدمات پزشکی به حجاج گفت: هدف ما در مراسم حج خدمت رسانی با کیفیت بالا و در عین حال حفظ سلامت و افزایش رضایتمندی حجاج است.

رویداد۲۴-رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به خدمات پزشکی به حجاج گفت: هدف ما در مراسم حج خدمت رسانی با کیفیت بالا و در عین حال حفظ سلامت و افزایش رضایتمندی حجاج است.علی اصغر پیوندی در همایش تیم‌های بهداشت حج تمتع گفت: بحث آموزش به حجاج بسیار اثرگذار خواهد بود و موجب رضایتمندی آنان می‌‌‌شود.

وی با اشاره به خدمت‌‌‌رسانی تیم‌‌‌های پزشکی اظهار داشت: وظیفه خدمات‌‌‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان ایرانیان خارج از کشور نیز برعهده هلال احمر است، به همین منظور هیات پزشکی هلال احمر تشکیل شد و توسعه یافت تا بتواند خدمات با کیفیت و شایسته‌‌‌تری را به مردم ارائه کند.

رییس جمعیت هلال احمر، دو اصل دانش و تجربه را ملاک کار دانست و اظهار داشت: در ارائه خدمات سلامت به حجاج دو اصل دانش و تجربه ملاک کار است و تلاش شده با استفاده از برنامه‌‌‌‌ریزی دقیق و فناوری اطلاعات، ارتباط نزدیک با ارگان‌ها و سازمان‌های موجود در حج برقرار شود تا بتوان خدمات شایسته‌‌‌تری را به حجاج ارائه کنیم.

پیوندی با بیان اینکه هدف ما در مراسم حج خدمت‌‌‌رسانی با کیفیت بالا و در عین حال حفظ سلامت و افزایش رضایتمندی حجاج است، تصریح کرد: بحث آموزش به حجاج می‌تواند هزینه‌ها را کاهش و کیفیت برگزاری مناسک حج و رضایتمندی حجاج را افزایش دهد که این آموزش‌ها توسط تیم‌های امدادی و و درمانی هلال احمر قبل از اعزام به حجاج ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: بحث پژوهش در مراسم حج باید مداوم صورت گیرد، نباید نزدیک برگزاری مراسم حج آن را به یاد آوریم و بعد آن را تا برگزاری حج سال‌های بعد فراموش کنیم که در این صورت برنامه‌ریزی با کیفیت و آمادگی بیشتری خواهیم داشت، همچنین این موضوع باعث کاهش هزینه و مصرف می‌شود.

رییس جمعیت هلال احمر افزود: امیدواریم تا جمعیت هلال احمر در امر خدمت‌‌‌‌رسانی به زائران و جلب رضایتمندی آنها موفق عمل کند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان