تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۰۱ دی ۱۳۹۴

جدیدترین خبر از فیلمی با بازی سعید آقاخانی

فیلم سینمایی «اروند» به کارگردانی پوریا آذربایجانی که در سکوت خبری تولید خود را آغاز کرده بود، این روزها در خانه‌ای، حاشیه تهران فیلمبرداری‌اش را ادامه می‌دهد.
رویداد24: ذر این فیلم که تاکنون 20 درصد از فیلمبرداری آن گذشته، سعید آقاخانی، طناز طباطبایی و پانته آ پناهی‌ها بازیگرانی هستند که در این مدت جلوی دوربین مرتضی غفوری رفته‌اند و در روزهای آینده نیز مهرداد صدیقیان، امید روحانی، حسین سلیمانی و کاظم سیاحی به جمع بازیگران این فیلم اضافه خواهند شد.

عوامل «اروند» به زودی و پس از پایان کار در حومه تهران به خوزستان سفر خواهند کرد و با توجه به اینکه قرار است اولین نمایش فیلم در جشنواره فیلم فجر باشد، تدوین کار به صورت همزمان توسط امیر ادیب پرور آغاز شده و کار ساخت موسیقی «اروند» هم توسط کارن همایونفر به زودی آغاز خواهد شد.

پیش بینی می‌شود با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و مدت زمان فیلمبرداری نسخه اولیه «اروند» در موعد مقرر تحویل دبیرخانه سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر شود.

مهدی داوری تهیه کننده آثاری چون «پل چوبی» و «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» برای دومین‌بار پس از «تجریش ناتمام» تهیه کنندگی فیلم جدید آذربایجانی را به عهده گرفته است تا دستیار سابق زنده یاد رسول ملاقلی پور برای نخستین بار فیلم سازی در زمینه دفاع مقدس را تجربه کند.

در خلاصه داستان «اروند» آمده: یونس جانباز اعصاب و روان دفاع مقدس، حالا بیست و هفت سال پس از پایان جنگ هنوز هم با خاطره هم رزمانش روزگار می‌گذراند. همراه شدن او با یک گروه تفحص اما اتفاقات تازه‌ای را در این جریان سیال ذهن وارد می‌کند.

عوامل «اروند» عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: پوریاآذربایجانی/ مدیرفیلمبرداری: مرتضی غفوری/ تدوین: امیر ادیب پرور/ صدابردار: محمودخرسند/ طراح صحنه و لباس: مهدی موسوی/ آهنگساز: کارن همایونفر/ طراح گریم: کامران خلج/ جلوه های ویژه میدانی: محمدرضاشرف الدین/ جلوه های ویژه کامپیوتری: امیرسحرخیز/ منشی صحنه: جمشیدخندان/ گروه کارگردانی: پانته آ حسینی /مهدی سلیمانی منصور/ سعیدروشن/ مدیرتدارکات: سهراب دادگستر/ عکس: موناسرتوه/ مدیر تبلیغات: میثم میرزایی/ روابط عمومی: محمدصادق شایسته/ مجری طرح و مدیرتولید: پیمان جعفری/ جانشین تهیه کننده: علی باذل، مهدی معزی/ تهیه کننده: مهدی داوری.

بازیگران: سعیدآقاخانی/ طنازطباطبایی/ پانته آ پناهی ها/ مردادصدیقیان/ امیدروحانی/ حسین سلیمانی/ کاظم سیاحی/ امیرحسین قدسی/ علی شادمان/ مالک سراج/ سینا کرمی/ بازیگران خردسال: سپهرادفرزامی/ستایش مرادی.

منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان