تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

امام جمعه کرمان احمدی نژاد را به حضور نپذیرفت

برنامه ملاقات محمود احمدی نژاد با آيت الله جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان بنا به دلایل نامشخصی لغو گردید.
رویداد24- برنامه ملاقات محمود احمدی نژاد با آيت الله جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان بنا به دلایل نامشخصی لغو گردید.

در حالی که قرار بود محمود احمدی نژاد پس از ورود به کرمان به دیدار امام جمعه کرمان برود در میانه راه این برنامه تغییر و محمود احمدی نژاد راهی جیرفت شد.

گزارش‌ها حکایت از آن دارد طی روزهای گذشته تعداد زیادی از چهره‌های متنفذ سعی در انجام ملاقات میان امام جمعه کرمان و محمود احمدی‌نژاد داشته‌اند.

امام جمعه کرمان طی سال‌های گذشته انتقادات فراوانی از محمود احمدی‌نژاد داشته است.

وی هفتم اردیبهشت ماه خطاب به کارگران گفته بود: آقای احمدی نژاد با ادبیات خاصی می‌خواست مملکت را اداره کند.

آیت ا… جعفری با انتقاد از شعار افزایش یارانه‌ها توسط احمدی نژاد گفت:این که کسی با چنین شعاری وارد شود حقه بازی است. کلاه سر مردم گذاشتن است. من با هیچ دولتی حساب خاصی ندارم و به حسب وظیفه ام از همه دولت ها حمایت کرده ام. اما کسی که با شعار چند برابر کردن یارانه ها می آید حقه باز است. مواظب باشید برای بار دوم سرتان کلاه نرود.

منبع: گفتارنو 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
احمد
|
United States of America
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
1
1
درود بر امام جمعه فهیم شهرمان کرمان ایت الله جعفری که احمدی نژاد پوپولیس را به حضور نپذیرفت و با این کار خود خط بطلانی بر عملکرد احمدی نژاد و احمدینژادها کشید که مجددا سعی در گول زدن مردم را دارند
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان