تاریخ انتشار: ۰۸:۲۹ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

«حسین بُر» مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش شد

یار محمد حسین‌بُر طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، به عنوان مدیرکل امور اداری و تشکیلات این وزارتخانه منصوب شد.

رویداد۲۴-یار محمد حسین‌بُر طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، به عنوان مدیرکل امور اداری و تشکیلات این وزارتخانه منصوب شد.طی حکمی از سوی سید محمد بطحایی، یار محمد حسین‌بُر، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به عنوان مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

در بخشی از این حکم بر استفاده از ظرفیت‌های موجود برای چابک‌سازی نظام اداری آموزش و پرورش، به‌کارگیری ساز و کارهای لازم برای اصلاح ساختار در راستای ارتقای بهره‌وری مدیریت جامع منابع انسانی تأکید شده است.

مطالعه و بررسی در خصوص نظام حقوق و دستمزد و ارائه طرح‌های اصلاحی به منظور ایجاد هماهنگی در پرداخت‌های پرسنلی، ایجاد تعامل مؤثر درون دستگاهی با سایر معاونت‌ها، سازمان‌ها و دفاتر مختلف برای برنامه‌ریزی و ارائه گزارش‌های منظم از نحوه توزیع و به‌کارگیری منابع انسانی در ستاد استان و مناطق و نواحی از دیگر مواردی است که در این حکم به آن اشاره شده است.

یارمحمد حسین بُر، دانش‌آموخته فلسفه تعلیم و تربیت است و سابقه معاونت برنامه‌ریزی و معاونت پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان را داراست.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
معصومه نظام دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
0
0
سلام اقای حسین بر محترم
من یک معلم از خراسان رضوی هستم
تا اکنون دوبار نامه بنده به اداره شما امده وهنوز مشکل من حل نشده من درتابستان تقاضای بازنشستگی داده بود وهنو ماه مهر شروع نشده بود برای انصراف اقدام کردم یعنی هنوز فاصله ای بین خدمت من اتفاق نیفتاده بود ولی چون حکم صادر شده بود انصراف من را قبول نکردند اکنون نامه من به شماره۸۰۰/۱۹۸۶۰۹ مورخه۱۳۹۷/۱۰/۱ برای درخواست مجوز خدمت شما ارسال شده تورا به خدا به من مجوز بدهید در حق من ظلم شده است من حتی یک روز از خدمت کنار نرفته بودم من معاون بودم وتا روز اخر شهریور سر کاربودم ودرهمان روزها برای انصراف اقدام کرده بودند ولی صندوق درشهریور حکم بنده راصادر کرده بود ولی در ان موقع حکم بازنشستگی به من تحویل نشده بود تورا به خدا کمک کنید تا به شغلم برگردم الان سه ماه است هر کاری کردم صندوق بارنشستگی حکم من را لغو نکرده تورا به خدا به من مجوز بدهید تا مشکلم حل شود . باتشکر
معصومه نظام دوست نیروی اموزش وپرورش خراسان رضوی شهرستان قوچان شماره موبایل ۰۹۱۵۱۸۰۰۰۶۵
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان