تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۷

تعقیب و گریز سارقان موتورسوار/سارقان با شلیک پلیس زمین‌گیر شدند

دو سارق جوان معتاد که با موتور سیکلت هوندای قرمز رنگ خود ماشین های پارک شده کنار خیابان را هدف سرقت های سریالی خود قرار می دادند بازداشت شدند.

رویداد۲۴-دو سارق جوان معتاد که با موتور سیکلت هوندای قرمز رنگ خود ماشین های پارک شده کنار خیابان را هدف سرقت های سریالی خود قرار می دادند بازداشت شدند.سرهنگ محمدحسین هاشمی، رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی آباد درباره جزییات این خبر گفت: بامداد دیروز ماموران تجسس این کلانتری در جریان گشت‌زنی‌های خود با دو جوان مشکوک کنار خودروی پرایدی روبرو می‌شوند که هر دو مظنون به طور مشکوکی در حال بازکردن در های خودرو بودند.

وی افزود: وقتی ماموران به سمت این افراد می‌‌روند آنها خیلی سریع سوار موتور سیکلت خود شده و در حالیکه پلاک موتور سیکلت خود را پوشانده بودند از محل متواری می‌شوند. سارقان به دستور ایست ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد توجهی نمی‌کنند تا اینکه بالاخره با بکارگیری قانون به کارگیری سلاح و شلیک‌های عوامل گشت، متهمان هوندا سوار زمینگیر و دستگیر می‌شوند.

وی در انتها گفت: این تعقیب و گریز پلیسی که ۲۰ دقیقه طول کشید منجر به دستگیری متهمان بدون آسیب رساندن به آنان شد و از این سارقان ۲۰ و ۲۱ ساله مقداری موادمخدر به همراه یک عدد چاقوی نیز کشف شد. متهمان پس از تحقیقات اولیه در اختیار ماموران آگاهی قرار گرفتند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان