تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۷

نقد کارشناسی دنا پلاس توربو توسط سایت ماشین سه

دنا پلاس توربو با هدف عرضه محصولی با قدرت بیشتر و طراحی ظاهری جذاب‌تر طراحی و تولید شد به طوری که موتور به کار رفته در آن، قدرت 150 اسب بخاری دارد.

رویداد۲۴- دنا پلاس توربو یک نسخه به‌روزشده از دنا به شمار می‌رود که ایران خودرو با صرف هزینه 55 میلیارد تومانی، دست به توسعه و در نهایت تولید آن زد. دنا پلاس از نظر طراحی ظاهری تفاوت‌هایی با مدل معمولی دارد و در چراغ‌ها به‌روزرسانی‌هایی را تجربه کرد است. طراحی چراغ‌های جلو و عقب دستخوش تغییراتی شده به علاوه اینکه یک خط ممتد جسورانه از جلو تا عقب خودرو در نمای جانبی کشیده شده است. البته دنا پلاس توربو تفاوت‌های دیگری هم دارد از جمله چرخ‌های 16 اینچی به همراه روکش چرمی قرمز فرمان.

نقد کارشناسی دنا پلاس توربو توسط سایت ماشین سه

دنا پلاس توربو با هدف عرضه محصولی با قدرت بیشتر و طراحی ظاهری جذاب‌تر طراحی و تولید شد به طوری که موتور به کار رفته در آن، قدرت 150 اسب بخاری دارد. دنا پلاس از همان موتور EF7 استفاده می‌کند که 1.7 لیتر حجم دارد و قدرتی برابر با 115 اسب بخار و گشتاوری معادل 157 نیوتن متر تولید می‌کند و به همین دلیل دنا پلاس خودرو چندان سریع و پرشتابی نیست و نمی‌توان به شتاب گیری آن دل بست.

دنا پلاس توربو از نظر تجهیزات رفاهی و آپشن‌ها می‌تواند تاحدودی رضایت شما را جلب کند. از مهم‌ترین امکانات موجود در این خودرو می‌توانیم به ترمز ضد قفل ABS و EBD ترمز جلو ديسكی خنك شونده، ترمز عقب ديسكی، سیستم مسیریابی، مانیتور با قابلیت اتصال بلوتوث، چراغ‌های دیلایت و نئون، آینه‌های جانبی با امکان تنظیم و تاشوندگی برقی، تودوزی مخمل، دوربین دید عقب، رینگ‌های 16 اینچی در نسخه توربو، سانروف، فرمان تلسکوپی و کروز کنترل اشاره کنیم.

دنا پلاس توربو در حال حاضر با قیمت 65 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. دنا پلاس توربو رقبایی چون تندر پلاس، برلیانس H330 و پژو 207 صندوق دار را در مقابل خود دارد.

یکی از مفیدترین بخشهای این وب سایت ، انجام مشاوره های تخصصی برای خریداران و فروشندگان است . شما با مشورت با کارشناسان ما می توانید اطلاعات خود را افزایش دهید و از مشورت یک کارشناس خبرۀ بی طرف که هیچ سود یا زیانی از معاملۀ شما نمی برد برخوردار شوید. جهت مشاهده قیمت خودرو و قیمت محصولات قیمت ایران خودرو کلیک کنید

جهت اطلاع از قیمت های کابین دوش های حمام لاریس بر روی لینک کلیک کنید طراحی وب سایت

برچسب ها: ماشین ، طراحی ، تجهیزات
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان