تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۷

فراخوان شرکت در نمایشگاه بین المللی جی تکس (GITEX) 2018

نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جی تکس در هفته فناوری امارات از تاریخ22 تا 26مهر 97(برابر با 14تا18اکتبر 2018) برگزار می‌شود.

رویداد۲۴-فراخوان شرکت در نمایشگاه بین المللی جی تکس (GITEX) 2018نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جی تکس در هفته فناوری امارات از تاریخ22 تا 26مهر 97(برابر با 14تا18اکتبر 2018) برگزار می‌شود.

به نقل از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک خاورمیانه موسوم به «جی تکس» (GITEX) همه ساله در کشور امارات متحده عربی در شهر دبی، در مرکز تجارت جهانی این شهر برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه کشورهای مختلف جهان به ارائه دستاوردهای گوناگون خود می‌پردازند. محصولاتی در زمینه‌های دولت الکترونیک، تجارت الکترونیک، الکترونیک و مخابرات، ماهواره و ارتباطات بی‌سیم، کامپیوتر (نرم‌افزار و سخت‌افزار)، سیستم‌های مداربسته، دوربین‌های فیلمبرداری و عکسبرداری، تلویزیون‌های غول‌پیکر و خلاصه آنچه که در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از آن یاد می‌شود.

بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در نمایشگاه جیتکس (GITEX) می رساند درخواست خود را جهت اقدامات آتی به دبیرخانه مرکز رسانه های دیجیتال ارسال نمایند ویا با شماره4 - 02188846962داخلی 135 ( خانم مددی) هماهنگی لازم را معمول دارند.

شایان ذکر است هزینه های غرفه بندی شرکت های منتخب بصورت حمایتی بوده و به هزینه بلیط و هتل سوبسید تعلق می گیرد.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان