تاریخ انتشار: ۱۹:۳۶ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۷

وال‌استریت با اعلام درآمدهای بالای شرکت‌ها رشد کرد

اعلام درآمد قدرتمند شرکت‌ها به سرمایه‌گذاران کمک کرد که نگرانی ناشی از افزایش تنش‌های تجاری وگزارش مشاغل ضعیف‌تر از حد انتظار ماه جولای را نادیده بگیرندو همین مساله موجب رشد سهام آمریکاشد.
وال‌استریت با اعلام درآمدهای بالای شرکت‌ها رشد کرد

رویداد۲۴ در پایان معاملات روز جمعه، درحالی‌ اعلام درآمد قدرتمند شرکت‌ها به سرمایه‌گذاران کمک کرد که تنش‌های ناشی از افزایش تنش‌های تجاری وگزارش مشاغل ضعیف‌تر از حد انتظار ماه جولای را نادیده بگیرند، سهام آمریکا رشد کرد.

این هفته اس‌اندپی ۵۰۰ و نزدک تقویت شدند و به ترتیب ۰.۸ درصد و ۱.۰ درصد رشد کردند، درحالی‌که شاخص داوجونز بدون تغییر ماند. اس‌اندپی ۵۰۰ پنجمین رشد هفتگی پیاپی خود را ثبت کرد که طولانی‌ترین توالی سود هفتگی این شاخص در سال جاری است.

فصل گزارش عملکرد ربع دوم سال شرکت‌ها به روزهای پایانی خود وارد شده است و ۴۰۶ شرکت اس‌اندپی ۵۰۰ عملکرد خود را گزارش داده‌اند. از این میان، طبق آمار تامپسون رویترز، ۷۸.۶ درصد از شرکت‌ها عملکردی فراتر از حد انتظار داشته‌اند.

از سوی دیگر چین جدیدترین گلوله را در جنگ تجاری با آمریکا شلیک کرد و تعرفه‌های جدیدی را برای ۵۲۰۷ کالای وارداتی از آمریکا معرفی کرد که شامل گاز مایع طبیعی (ال‌ان‌جی) و هواپیما می‌باشد.

گزارش اداره کار آمریکا نشان داد که اقتصاد این کشور در ماه جولای ۱۵۷۰۰۰ شغل ایجاد کرد که نسبت به ۱۹۰۰۰۰ شغلی که اقتصاددانان پیش‌بینی کرده بودند کمتر بود، هرچند نرخ بیکاری این کشور به ۳.۹ درصد افت کرد.

سهام اپل یک روز پس از این که ارزش این شرکت در بازار از ۱ تریلیون دلار فراتر رفت، رشد متوسطی ثبت کرد.

بخش‌کالاهای اساسی اس‌اندپی ۱.۲ درصد جهش کرد که علت آن جهش فوق‌العاده شرکت کرفت هاینس، پس از اعلام درآمد بالای آن بود.

شاخص صنعتی داوجونز ۱۳۶.۴۲ واحد یا ۰.۵۴ درصد رشد کرد و به ۲۵۴۶۲.۵۸ واحد رسید. اس‌اندپی ۵۰۰ توانست ۱۳.۱۳ واحد یا ۰.۴۶ درصد بالاتر و در ۲۸۴۰.۳۵ واحد بسته شد. کامپوزیت نزدک ۹.۳۳ واحد یا ۰.۱۲ درصد افزایش داشت و به سطح ۷۸۱۲.۰۲ واحد رسید.


منبع: خبرگزاری اقتصاد ایران

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان