تاریخ انتشار: ۱۷:۵۱ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۷

شفر: هدف ما ساختن تیمی برای سالهای آینده است

وینفرد شفر سرمربی تیم استقلال تهران گفت: با جذب بازیکنان جوان سرمایه گذاری کردیم و هدف ما موفقیت در رقابتهای پیش رو لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا و سالهای آینده است.
شفر: هدف ما ساختن تیمی برای سالهای آینده است
رویداد۲۴ شفر امروز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز در محل سازمان لیگ افزود: ابتدا روز خبرنگار را بار دیگر تبریک می گویم. فوتبال برای شادی و لبخند است و وظیفه خبرنگار نیز انتقال این مفهوم همراه با راست گویی و صداقت به مردم است.
شفر گفت: از همه اهالی رسانه می خواهم شایعات بیماری جری ساناک مربی تیم و نیامدن او را به ایران را باور نکنند و بدانند که او به دلیل دیگری بین ما نیست. البته در کشورهای دیگر هم شایعات زیادی در فضای مجازی پخش می‌شود که درست نیست. یک نفر در خانه و با گرفتن مبلغی خبر دروغ پخش می کند، اما شما خبرنگاران در رسانه‌های واقعی کار می کنید و در برابر هواداران مسئولید. البته خوشحالم که کار خودتان را به درستی انجام می دهید. زیرا دادن اطلاعات غلط فقط سبب عصبانیت هواداران می شود.
وی گفت:‌ دیداری سختی مقابل تراکتورسازی در پیش رو داریم و به رغم اینکه بعضی از بازیکنان قدیمی و اصلی تیم مانند امید ابراهیمی، مجید حسینی، سرور جپاروف و مامه تیام دیگر با ما نیستند، اما امیدوارم بازیکنان جدید بتوانند جای خالی آنها را پر کنند؛ هر چند که هنوز نمی توانم بگویم فرمانده تیم چه بازیکنی است.
سرمربی آلمانی استقلال افزود: «الحاجی گرو» به تیم ما اضافه شده است، اما زمان نیاز دارد تا با سایر بازیکنان هماهنگ شود و باید به او فرصت داد. زیرا او پیش از این برای آمدن به ایران و تیم استقلال خیلی ابراز تمایل کرده بود. این در حالی است که در دو دیدار قبلی مقابل پیکان و ذوب آهن از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و باید بازیکنان جدید و قدیم به درک متقابل برسند. ولی امیدواریم در دیدار فردا پیروز شده و نخستین 3 امتیاز فصل جدید فوتبال را بگیریم.
شفر در خصوص هدف گذاری در تیم استقلال، اظهار داشت: هدف ما موفقیت در رقابت های پیش رو لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا و سال های آینده است که به همین دلیل با جذب بازیکنان جوان سرمایه گذاری کردیم و برای ادامه راه نیاز به حمایت هواداران داریم.
سرمربی استقلال در مورد مشکلات خط دفاعی تیمش بیان کرد: دفاع همیشه زمانی شروع می‌شود که ما توپ را از دست می‌دهیم. پس مهاجم اولین مدافع ما است و از ضد حمله جلوگیری می‌کند. این به سازمان دهی تیم بر می‌گردد. ولی استقلال نسبت به فصل گذشته تیم جدیدی شده است و قطعا بازی به بازی بهتر می شویم. البته هنوز 100 درصد آماده نیستیم ولی پیش از این نیز گفته بودم که بهترین بازیکنان تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه از لیگ ایران بودند و قطعا این روند ادامه خواهد داشت.
تیم فوتبال استقلال تهران در هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور قرار است از ساعت 20 و 30 دقیقه فردا جمعه 19 مرداد ماه در ورزشگاه آزادی مقابل تیم تراکتورسازی صف آرایی کند.
به نظرم می رسد، اندیشه های شفر آلمانی و «جان توشاک» سرمربی بریتانیایی تراکتورسازی دیداری حساس و جذابی را رقم خواهد زد. زیرا تیم تبریزی هم مانند استقلال دو امتیازی است که اخیرا «اشکان دژاگه» و «مسعود شجاعی» را جذب کرده و امیدوار است با حضور آنها و دیگر بازیکنان خود در ورزشگاه آزادی به سه امتیاز این دیدار حساس برسد.
جان توشاک سرمربی بریتانیایی تراکتورسازی به دلیل تاخیر در پرواز به این نشست خبری نرسید.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان