تاریخ انتشار: ۰۲:۳۲ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۷

شفر:کاش 4هفته‌قبل‌از شروع لیگ تیم تکمیل می‌شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه تکلیف سه بازیکن این تیم در آینده مشخص خواهد شد گفت: کار «تیم» ساختن ما در استقلال هنوز تمام نشده و باید بیشتر تمرین کنیم.

شفر: کاش چهار هفته قبل از شروع لیگ تیم تکمیل می شد

رویداد۲۴ وینفرد شفر در حاشیه تمرین عصر امر وز چهارشنبه تیم فوتبال استقلال با اشاره به بازی این تیم برابر تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی تیم جدیدی است که با بازیکنان تازه ای که به خدمت گرفته وارد میدان خواهد شد. با این حال من نمی دانم که چه بازیکنانی را مقابل ما به میدان خواهد فرستاد.

وی افزود: ما در دوران آماده سازی بازیکنان اصلی را در اختیار نداشتیم و بیشتر با بازیکنان زیر ۲۱ سال کار کردیم. چیزی که برای ما مهم است نیمه دوم دیدار برابر ذوب آهن بود که بسیار خوب کار کردیم. این برای ما راحت نبود چرا که چهار بازیکن اصلی را از دست داده بودیم. هنوز کار تیم ساختن ما به پایان نرسیده است و باید بازیکنان را بیشتر امتحان کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: برخی بازیکنانی که به جمع ما اضافه شده اند با روش بازی استقلال آشنا نیستند. ما روی زمین کار می کنیم با پاس های پرتعداد اما بازیکنان جدید ما به روش باشگاه قبلی بازی می کنند و تغییر ذهن آنها در دو هفته مقدور نیست و باید تلاش بیشتری کنیم.

شفر به نقش هواداران استقلال اشاره کرد و افزود: آنها همیشه یار دوازدهم ما هستند و از آنها می خواهم که روز جمعه هم به ورزشگاه بیایند و تیم را تشویق کنند. ضمن اینکه مدیرعامل باشگاه هم تلاش می کنند که بخشی از مطالبات بازیکنان را بدهند که انگیزه بازیکنان بیشتر شود.

وی در مورد وضعیت جابر انصاری ، قربانی و همام گفت: الان نمی توانم در مورد این سه بازیکن صحبت کنم. باید با مدیر برنامه هایشان صحبت کنم و بعد تصمیم نهایی را اعلام کنیم. البته «گرو» به تیم ما اضافه شده است اما ای کاش قبل از شروع فصل به جمع ما اضافه می شدند. در حالت عادی باید چهار هفته قبل از شروع فصل به جمع ما اضافه می شدند. با این حال الان وضعیت تیم خوب است.

سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال در مورد ساموئل اتوئو گفت: او بازیکن خوبی است و در تیم ملی کامرون هم با من کار کرده است. او بعدا به بارسلونا و رئال رفت و من همیشه از فوتبالش لذت بردم. از شما هم ممنونم که اسم او را آوردید و خاطراتش را برای من زنده کردید.

شفر در پایان گفت: بازهم از رسانه ها می خواهم که به شایعات توجهی نداشته باشند و واقعیت ها را منعکس کنند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان