تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب:

با درخواست تجمع توسط احمدی نژاد مخالفت شد

دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب گزارشی از آخرین مصوبات این کمیسیون ارائه داد
با درخواست تجمع توسط احمدی نژاد مخالفت شد 
رویداد۲۴ بهرام سرمست در نشست خبری خود با اشاره به مصوبات جلسه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب گفت: تاکنون درخواستی از سوی احزاب برای برگزاری تجمعات نداشتیم اما یک درخواستی از سوی آقای احمدی نژاد به وزیر کشور داده شد که ما آن را به استان داری ارجاع دادیم که این نهاد با استناد به ماده ۱۳ احزاب چون شرایط لازم را نداشتند موافقت نکردند.

وی تاکید کرد : تقاضای تجمع را باید دبیران احزاب به فرمانداری ارائه دهند.

سرمست در خصوص مصوبات جلسه عنوان کرد: گزارش مجمع جامعه اسلامی کارمندان مطرح و مورد تصویب قرار گرفت و جزئیات مصوبه کتبا ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: گزارش مجمع جمعیت اسلامی آزاداندیشان استان لرستان مطرح و با قید استانی مورد تصویب قرار گرفت.

سرمست ادامه داد: استعلامات مصوبه حزب اراده ملت ایران به عمل آمد و مورد تصویب قرار گرفت.

وی در خصوص اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: یک اصلاح اساس‌نامه داشتیم در انجمن آشوری‌ها که از حیث تغییر محل فعالیت از تهران به ارومیه بود و این هم تصویب شد، سایر اصلاحات در اساس‌نامه و مرام‌نامه در جلسات آتی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب ادامه داد: با تقاضای تمدید پروانه شورای خلیفه‌گری ارامنه موافقت شد و با درخواست تاسیس جمعیت توسعه و همبستگی استان مازنداران موافقت شد و گزارش آن ابلاغ می‌شود.

وی گفت: گزارش مجمع کانون فارغ‌التحصیلان استان آذربایجان غربی بررسی شد ولی به لحاظ عدم حد نصاب برای برگزاری مجمع مورد موافقت قرار نگرفت.

سرمست تاکید کرد: گزارش مجمع جمعیت دوستداران توسعه مشهدالرضا استان خراسان رضوی مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان