تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

کتک زدن مامور پلیس توسط راننده لندکروز+فیلم

کتک زدن مامور پلیس توسط راننده لندکروز
کتک زدن مامور پلیس توسط راننده لندکروز

رویداد۲۴سخنگوی ناجا در پی انتشار فیلم فحاشی و ضرب و شتم پلیس وظیفه شناس توسط سرنشین خودروی لندکروز، از شناسایی و دستگیری فرد ضارب با مجوز قضائی خبر داد و گفت: هرگونه برخورد فیزیکی و توهین به پلیس حین ماموریت و انجام وظیفه، جرم است و پیگرد قانونی دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری، پلیس سردار احمد نوریان در پی انتشار فیلم فحاشی و ضرب و شتم پلیس وظیفه شناس توسط سرنشین خودروی لندکروز، اظهار داشت: اواخر هفته گذشته در محور شیراز ـ کازرون (حوزه دشت ارژن)، سرنشینان یک دستگاه خودروی 206  به دلیل نقص فنی، از انتقال خودرو به کنار جاده باز مانده و از گشت پلیس راهور استمداد می طلبند و در همین حین، راننده خودروی  لند کروز با سرعت غیرمجاز و به دلیل عدم توانایی در کنترل خودرو، به شانه خاکی جاده منحرف و دچار سانحه می شود.

وی افزود: دقایقی پس از این حادثه، یکی از سرنشینان خودروی لند کروز با حمله به سرنشین خودروی 206 و  پلیس وظیفه شناس راهور، اقدام به ضرب و شتم و فحاشی  می کند.  

سخنگوی ناجا با اشاره به شناسایی فرد ضارب ادامه داد: مجوز قضائی برای دستگیری فردی که با رفتار هنجارشکنانه خود به پلیس خدمتگزار جسارت کرده است، اخذ شده و قطعا برابر قانون با این فرد هتاک برخورد می شود (بررسی سوابق این فرد حاکی از ارتکاب وی به اعمال  مجرمانه دیگر در گذشته دارد).

به گفته سخنگوی ناجا، مامور پلیسی که حین کمک به هم وطن در راه مانده مورد تهاجم و فحاشی این  ضارب سابقه دار و جوان قرار می گیرد از کارکنان وظیفه شناس  پلیس راهنمایی و رانندگی و در آستانه بازنشستگی است.

 وی اشاره کرد: به طور قطع  هر شهروند منصف و  قانونمندی با مشاهده فیلم مذکور، انزجار خود را از رفتار این ضارب سابقه دار اعلام  می دارد.

سردار نوریان، اقدام به تصویربرداری و انتشار فیلم چنین صحنه هایی به منظور تخریب اقتدار و چهره اجتماعی پلیس را مذبوحانه و غیر قانونی برشمرد  و گفت: به طور قطع شناسایی و دستگیری فرد یا افرادی که در چنین مواقعی بجای کمک و یاری رساندن به هم وطنان سانحه دیده و در معرض خطر، با رفتاری غیر انسانی و غیر اخلاقی به دنبال تشویش اذهان عمومی از طریق انتشار فیلم این رویدادها  هستند نیز در دستور کار پلیس فتا قرار خواهد گرفت.   

وی یاد آور شد: درگیری با ماموران انتظامی از جرایم عمومی  محسوب می شود و قانون برای فردی که به مامور پلیس حین انجام وظیفه و ماموریت توهین کند، مجازات حبس در نظر گرفته است و قطعا این موضوع  تا برخورد قانونی و قضائی با  فرد ضارب، توسط نیروی انتظامی دنبال و پیگیری می شود.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
4
7
واقعا جای تاسف داره که به پلیس بیچاره وظیفه شناس حمله میکنه.من از بالاترین مجازات را از مسولین برای این حمله ناجوانمردانه حرکت زشت برای فرد مهاجم درنظر بگیرند.پلیس راه وظیفه اش را به خوبی انجام داده داره خدمت به مردم میکنه.دلیل ندارد یک فرد بیخود و بی مورد به پلیس حمله ور بشه.حرکت پلیدی انجام داده .
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
5
8
خدالعنت‌کنه همچی نفراتی ک اینقدر بیشعورن ودست ب همچی کار کثیفی میزننمن از قوه قضاییه اشد مجازات برای این اقای جوان میخام ک دست روی مامور قانون حین انجام وظیفه بلند نکنه جای پدرشه سن پلیس ببینید
پاسخ ها
لنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
دمش گرم خوب زدش
نظرات شما
پیشخوان