تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
گزارش میدانی از خیابان فردوسی؛

خبر ناخوشایند برای کسانی که به ارز نیاز دارند

از روزی که صرافی‌ها مجوز دوباره جهت خریدوفروش ارز را کسب کردند نرخ هر دلار امریکا آرام آرام به مرز 11 هزارتومان نزدیک می‌شود که این خبر نمی‌تواند خوشایند آن دسته از کسانی باشد که به ارز نیاز دارند.

رویداد۲۴عضو هیات مدیره طلا و جواهر تهران گفت: با توجه به اینکه قیمت جهانی طلا بدون تغییر بوده است بنابراین عامل اصلی را می‌توان افزایش نرخ دلار در بازار دانست، این شرایط باعث به وجود آمدن حباب 960 هزار تومانی در بازار سکه شده است.

از روزی که صرافی‌ها معاملات خود را دوباره شروع کردند نرخ هر دلار امریکا شاهد افرایش 500 تومانی در این بازه زمانی بوده است. به طوری که نرخ فروش هر دلار امریکا در تابلوی صرافی‌ها 10 هزارو ششصدوسی تومان درج شده است.

در سوی دگر بازار شاهد افزایش نرخ سکه در بازار بودیم به طوری که نرخ فروش هر قطعه سکه تمام با تصویر امام از مرز 3 میلیون و نهصدهزار تومان عبور کرده است.

محمد کشتی‌آرای، عضو هیات مدیره طلا و جواهرات تهران افزایش نرخ ارز را تنها عامل افزایش نرخ سکه دانست و افزود: با توجه به اینکه قیمت جهانی طلا بدون تغییر بوده است بنابراین عامل اصلی را می‌توان افزایش نرخ دلار در بازار دانست، این شرایط باعث به وجود آمدن حباب 960 هزار تومانی در بازار سکه شده است.

وی با اعلام انواع نرخ سکه گفت: امروز نرخ فروش هر قطعه سکه تمام با تصویر امام 3 میلیون و نهصد و دوازده هزار تومان است. همچنین نرخ هر قطعه سکه نیم با 16 هزار تومان افزایش به 1 میلیون و هفتصدوپنجاه هزار تومان رسید، ربع سکه نیز نهصدو بیست‌وشش هزار تومان است که نسبت به نرخ قبلی تقریبا 26 هزار تومان افزایش داشته است.

کشتی آرای افزود: هر گرم طلای 18 عیار نیز با افزایش 5 هزارو ششصد تومانی به 299 هزار و ششصد تومان رسیده است.
منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان