تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
غرضی:

پیری یا جوانی مدیران اهمیتی ندارد/ کشور نیازمند مدیران توانمند است

یک فعال سیاسی با تاکید بر اینکه در مدیریت، جوانی، میان سالی یا پیری شرط نیست، گفت: طی ۴۰ سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد، مردم تجربیات بسیاری از مدیران جوان، میان سال و پیر دیده‌اند، اما از هیچ کدام خیری ندیده‌اند.

پیری یا جوانی مدیران اهمیتی ندارد/ کشور نیازمند مدیران توانمند است

رویداد۲۴ سید محمد غرضی با اشاره به تصویب ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان با بیان اینکه«معمولا هزینه مدیر جوان خیلی بالاست»، اظهار کرد: برای اینکه یک جوان بخواهد در مدیریت تجربه لازم را کسب کند، هزینه‌های بسیاری روی دوش دولت قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه دارا بودن مدرک تحصیلی کمکی به بهبود وضعیت مدیریتی کشور نمی‌کند، گفت: داشتن تحصیلات دانشگاهی تنها زمینه را برای ورود افراد به کارهای تخصصی فراهم می‌کند، اما کمکی به بهبود وضعیت مدیریتی کشور نمی‌کند؛ بنابراین به همین دلیل است که در دنیا در ادارات مختلف برای کارمندان دوره‌های ضمن خدمت و آموزش مدیریت برگزار می‌شود. در کشور ما نیز دولت باید به‌ جای پرداخت هزینه‌های گزاف برای کسب تجربه مدیران جوان، هزینه اندکی بابت آموزش و تربیت آنها پرداخت نماید تا ضمن استعداد یابی میان آنها، نیاز مدیریتی کشور را نیز تامین نماید.

این فعال سیاسی با اشاره به دوران مدیریت خود در بخش‌های مختلف خاطر نشان کرد: طی ۴۰ سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد، مردم تجربیات بسیاری از مدیران جوان، میان سال و پیر دیده‌اند، اما از هیچ کدام خیری ندیده‌اند؛ در این سال‌ها مردم دائماً از مدیران کشور آسیب دیده‌اند.

غرضی با بیان اینکه«در مدیریت، جوانی، میان سالی یا پیری شرط نیست»، خاطر نشان کرد: اهمیتی ندارد که افرادی که مدیریت بخش‌های مختلف کشور را بر عهده دارند، جوان، میان سال یا پیر باشند، بلکه آنچه که اهمیت دارد این است که فردی که مدیریت را بر عهده دارد، با توانمندی‌های خود بتواند باری از دوش مردم بردارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان