تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۷

بازیگر زن از نقش فروشی در سینما پرده برداشت

فرشته صدرعرفایی گفت: بازیگرانی هستند که شاید چندان به درد بازیگری نخورند اما به دلیل پشتوانه مالی و پول می‌خواهند تا حضورشان در سینما متداوم شود تا بلکه بازیگری را یاد بگیرند در نتیجه آنقدر فیلم بازی می کنند تا بالاخره بازیگر شوند.
بازیگر زن از نقش فروشی در سینما پرده برداشت
رویداد۲۴ فرشته صدر عرفایی درباره ورود بازیگران جوان به سینما گفت: ورود بازیگران به سینما را نباید محدود کنید. از نظر هر فردی می‌تواند بسته به توانایی خود در عرصه بازیگری و اینکه آیا در نقشی جا افتاده یا نه به بازیگری وارد شود.

وی در همین راستا افزود: البته در این میان افرادی به اشتباه بازیگری را انتخاب می‌کنند و هستند کسانی که اشتباهاً به بازیگری رجوع کرده اند که این‌ها به مرور زمان از این گردونه حذف می‌شوند.

بازیگر فیلم حوض نقاشی درباره برخی بازیگران که سرمایه وارد این عرصه می‌کنند تاکید کرد: البته در این میان بازیگرانی هستند که شاید چندان به درد بازیگری نخورند، اما به دلیل پشتوانه مالی و پول می‌خواهند تا حضورشان در سینما متداوم شود تا بلکه بازیگری را یاد بگیرند در نتیجه آنقدر فیلم بازی می‌کنند تا بالاخره بازیگر شوند.

صدرعرفایی با اشاره به لزوم حمایت از کارگردان فیلم اولی خاطرنشان کرد: از نظر من باید بسیار بیشتر از پیش به کارگردانان نسل جوان و کار اولی‌ها بها داده شود. به عنوان مثال جشنواره فیلم فجر بهترین مکان و زمان برای بها دادن به این نسل است تا کارشان دیده شده و نقد شوند. همین نقد‌ها می‌تواند به آینده کاری آن‌ها جهت درست تری بدهد.
برچسب ها: سینما ، بازیگر
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان