تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
مهرداد بذرپاش به دنبال شغل جدید؛

مشاور جوان احمدی‌نژاد در ستاد اجرایی فرمان امام؟

نكته‌اي كه در اين مراسم به چشم مي‌خورد، حضور مهردادبذرپاش بود كه در كنار مخبر ايستاده بود و شايد گزينه‌اي براي جايگزيني او باشد زيرا سياست‌هاي جوانگرايي در دستگاه‌هاي حاكميتي مدتي است كه در دستور كار قرار دارد.

مشاور جوان احمدی‌نژاد بدر ستاد اجرایی فرمان امام؟

رویداد۲۴ مراسم ارسال ۲۰۰۰ جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب به زوج‎های جوان مناطق محروم کشور، صبح شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ با حضور محمد مخبر، ريیس ستاد اجرایی فرمان امام (س) كه مدتي است حكم انتصاب او به پايان رسيده است، برگزار شد.

در مرحله اول ۳۰۰جهیزیه برای زوج‎های مناطق محروم ارسال و مابقی جهیزیه‌ها طی یک ماه آینده به این مناطق ارسال می‌شود. نكته‌اي كه در اين مراسم به چشم مي‌خورد، حضور مهردادبذرپاش بود كه در كنار مخبر ايستاده بود و شايد گزينه‌اي براي جايگزيني او باشد زيرا سياست‌هاي جوانگرايي در دستگاه‌هاي حاكميتي مدتي است كه در دستور كار قرار دارد.

چندي پيش نيز در حالی که خبرهایی مبنی بر انتصاب مهرداد بذرپاش به سمت مدیرعاملی شرکت مخابرات ایران ارتباطات سیار ایران همراه اول در فضای مجازی منتشر شده بود، دفتر وی در اطلاعیه‌ای این خبر را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه با تشکر از پیشنهاد سهامداران مخابرات و همراه اول تاکید شده است که وی بنایی به پذیرش این مسئولیت ندارد. وی در حال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه و ريیس هیات مدیره شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران است که در حوزه سرمایه گذاری، توسعه و استفاده از فرصت های ملی و بین المللی در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت دارد.

چندي پيش نيز اخباري منتشر شده بود مبني بر اينكه قرار است قاليباف به جاي مخبر به كرسي قدرت بنشيند كه روزنامه «قانون» در گزارشي به اين موضوع واكنش نشان داد و نوشت:« اين ستاد عريض و طويل با اين حجم از پول و قدرت بنا به برخي شنيده‌ها قرار است به دست كسي برسد كه خودش بايد پاسخگوي 12 سال مديريت غيرشفاف باشد كه هنوز برخي مسئولان به آن انتقاد دارند. متاسفانه مسئولان در ايران بازنشستگي را تجربه نمي‌كنند، بلكه از سمتي به سمتي ديگر هجرت مي‌كنند.

اين جايگاه‌ها و شغل‌ها به تحصيلات و پيشينه‌اي كه دارند نيز چندان مربوط نمي‌شود بلكه با حضور در جايگاه‌ها آن‌قدر از روش آزمون و خطا استفاده مي‌كنند كه سرانجام با جايگاه خود ارتباط برقرار مي‌كنند. اميدواريم اگر اين نهاد حاكميتي قرار است به دست قاليباف برسد، پيش از آن در پيشگاه مرجعي صالحه پرونده سال‌ها مسئوليت در نهادها و ارگان‌هاي حاكميتي را پاك و با مردم تسويه حساب كند و بعد اين منبع پول و قدرت را در دست بگيرد»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان