تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۷

آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی استان تهران انجام می‌شود

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان تهران گفت: همزمان با سراسر کشور ۱۸۷ روستا از ۱۶ شهرستان استان تهران در زیر پوشش طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی قرار می‌گیرد.

آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی استان تهران انجام می‌شود

رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان تهران مهندس حمیدرضا روستایی در جلسه توجیهی طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی اظهار داشت: طرح آمارگیری از مسکن روستایی با هدف کسب اطلاعات تخصصی از ویژگی‌های مسکن روستایی همزمان با سراسر کشور در سطح ۱۸۷ روستا و ۱۶ شهرستان استان تهران به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

وی تصریح کرد: طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی تاکنون طی سه مرحله در کشور به اجرا در آمده که مرحله چهارم آن از ۲۱ مهر ماه امسال به مدت یک ماه به اجرا در خواهد آمد. معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان تهران ادامه داد: هدف از اجرای این طرح شناخت هر چه بهتر و بیشتر از خصوصیات فنی و مهندسی، معماری ابنیه‌های موجود در سطح روستاها و به دست آوردن اطلاعات جامع و کامل از این ویژگی‌ها است که امیدواریم با همکاری خوب روستاییان شاهد اجرای موفق این طرح باشیم.

روستایی اضافه کرد: از آنجا که آمار و اطلاعات، به عنوان پایه و اساس برنامه‌ریزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، انتظار می‌رود این طرح با مشارکت بالای خوب روستاییان به اجرا در آید. وی از مردم، شوراها و دهیاری و مسئولان محلی درخواست کرد تا نهایت همکاری را داشته باشند تا این طرح با دقت، صحت و در مدت زمان مقرر انجام شود. به گفته وی با اجرای این طرح ویژگی‌های بیش از ۸۰۰۰ واحد روستایی گردآوری خواهد شد.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان