تاریخ انتشار: ۱۵:۳۲ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۷

واکنش وزارت خارجه سوریه به حمله تروریستی اهواز

وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت شدید حمله تروریستی به مراسم رژه نظامی در اهواز اعلام کرد: حامیان تروریستها با این جنایات نمی توانند طرحهای خود را در منطقه پیاده کنند.
واکنش وزارت خارجه سوریه به حمله تروریستی اهواز
رویداد۲۴ به نقل از النشره، وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای به شدت حمله تروریستی به مراسم رژه نظامی در اهواز را محکوم کرد.

در بیانیه وزارت خارجه سوریه آمده است: سوریه به شدت حمله تروریستی که رژه نظامی در شهر اهواز ایران را هدف قرار داد و به شهادت شماری و زخمی شدن شماری دیگر منجر شد را محکوم می کند. سوریه مراتب همدردی و همبستگی کامل خود را با جمهوری اسلامی ایران ابراز می دارد و مجددا تاکید می کند که حامیان تروریسم در منطقه از طریق این جنایات رذل نمی توانند طرح های خود را در منطقه محقق سازند و این توطئه ها سرانجامی جز شکست ندارد.

شایان ذکر است که صبح امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس، روبروی لشکر ۹۲ زرهی در اهواز مراسم رژه نیروهای مسلح در حال برگزاری بود که چند نفر به سمت مردم و نیروهای مسلح حاضر در این مراسم شلیک کردند. این تیراندازی حوالی ساعت ۹ صبح آغاز شد و در آن افرادی با لباس نظامی از پشت جایگاه ویژه به سمت مردم تیراندازی کردند.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان