تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۱۶ مهر ۱۳۹۷
با آغاز فعالیت بازار سرمایه در روز دوشنبه؛

پنجمین روز ریزش بورس/بورس وارد کانال ۱۷۳ هزار واحد شد

هنوز یک‌ساعت از آغاز فعالیت بازار سرمایه در روز دو‌شنبه ( 16 مهرماه ۹۷) نگذشته است که بورس تهران شاهد ریزش بیش از دو هزار و 476 واحدی شاخص کل و ورود به کانال 173 هزار واحدی شده است.

رویداد۲۴ پس از سقوط شاخص در روز گذشته، هنوز یک‌ساعت از آغاز فعالیت بازار سرمایه در روز دو‌شنبه ( ۱۶ مهرماه ۹۷) نگذشته است که بورس تهران شاهد ریزش بیش از دو هزار و ۴۷۶ واحدی شاخص کل و ورود به کانال ۱۷۳ هزار واحدی شده است.

در جریان معاملات امروز بازار سرمایه برای نمادهای شنفت، سپ، ومعادن، شپنا، وکار صفوف خرید تشکیل شده است، اما صفوف فروش ولساپا، وتجارت، غبشهر، وبملت، خساپا، فاراک، خودرو، پکرمان، شیران، فارس، فولاژ، وساپا، خپارس، سدور، شکلر، مرقام، وپست، خگستر، کبافق، فلوله، پارسیان هستند.

بررسی بازار سرمایه تا به این لحظه حاکی از آن است که نماد‎های «کگل، ومعادن، کچاد، فولاد، وامید» بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل و نمادهای « تاپیکو، اخابر، فارس، پارسان، وبملت» بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل امروز دارند.

همچنین تا به این لحظه بیشترین افزایش مالکیت حقوقی‌ها مربوط به نمادهای « وبملت، تاپیکو، فملی، های وب، ونفت » بوده است و نمادهای « پارند، شپدیس، شپنا، سپ، امینیکم » بیشترین کاهش مالکیت حقوقی‌ها را به خود اختصاص داده‎اند.
 
منبع: تجارت نیوز
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان