تاریخ انتشار: ۱۸:۰۵ - ۱۶ مهر ۱۳۹۷
عضو کمیسیون صنایع و معادن

مجلس پیگیر ترخیص خودروهای وارداتی است/ گزارش خودروهای وارداتی به وزارت صمت ارسال شده است

عضو کمیسیون صنایع و معادن عنوان کرد که این کمیسیون از وزارت صمت خواسته نسبت به ترخیص خودروهایی که به شکل قانونی وارد شده و در گمرک‌ها مانده‌اند، اقدام کند.
مجلس پیگیر ترخیص خودروهای وارداتی است/ ارائه گزارش به وزارت صمت درباره خودروهای وارداتی
رویداد۲۴ حمید گرمابی گفت: تعدادی از خودروهایی که هم اکنون در گمرکات مانده‌اند و ترخیص نشده‌اند، به شکل قانونی و قبل از بسته شدن سایت ثبت سفارش وارد شده‌اند که برای حل این مشکل کمیسیون صنایع و معادن مجلس چندی پیش جلسه‌ای را با حضور مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار کرد.

او در ادامه افزود: در گزارشی که کمیسیون صنایع مجلس به این وزارتخانه ارائه کرده، خواستار این شده که هر چه سریع‌تر کالاهایی که به شکل قانونی وارد شده اند و در گمرک مانده‌اند، ترخیص شوند که خودرو هم از جمله آنهاست.

گرمابی اظهار کرد: البته به دلیل حجم مشکلاتی که برای وزارت صنعت، معدن و تجارت به وجود آمده، این فرآیند کمی طول کشیده اما باید این وزارتخانه هر چه سریع تر برای ترخیص این کالاها اقدام کند و تفکیک لازم را برای ترخیص از گمرک طبق روال سابق انجام دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه خودورهایی که به این شکل وارد شده‌اند، باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند، گفت: البته با وجود گزارشی که کمیسیون صنایع و معادن مجلس به وزارت صمت داده، هنوز پاسخی در این زمینه دریافت نکرده‌ایم و همچنان پیگیر هستیم.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مجلس ، خودرو ، وزارت صنعت ، گمرک
نظرات شما
پیشخوان