تاریخ انتشار: ۱۷:۱۱ - ۱۷ مهر ۱۳۹۷
نائب رئیس مجلس به دادستان کل نامه نوشت؛

درخواست علی مطهری برای برخورد قضایی با عاملان ارسال پیامک تهدیدآمیز

نائب رئیس مجلس در نامه‌ای به دادستان کل کشور از او خواست با عاملان ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز برخورد کند.
درخواست علی مطهری برای برخورد قضایی با عاملان ارسال پیامک تهدیدآمیز
 
رویداد۲۴ تصویب الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی ترورسیم CFT حاشیه‌های زیادی داشت؛ مهمترین آن ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز به نمایندگان بود. پیامک‌‌هایی که معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی گفته بود توسط یکی از اعضای  سابق شورای شهر مشهد ارسال شده است و برای رسیدگی بیشتر نیاز به همراهی دستگاه قضاست. علی مطهری نیز در نامه‌ای به دادستان کل کشور از او خواسته دستگاه قضا به ماجرا ورود کند و با عاملان ارسال پیامک برخورد کند.
 
در نامه علی مطهری به حجت‌الاسلام والمسملین منتظری آمده است:

جناب حجت‌الاسلام آقای منتظری دامت برکاتة

دادستان محترم کل کشور

با اهدای سلام و آرزوی توفیق بیشتر، همانطور که مستحضر هستید برای ممانعت از تصویب لایحه الحاق به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم در مجلس، پیامک‌های متعددی برای نمایندگان محترم ارسال شد و هنوز ادامه دارد.
 
این پیامک‌ها شامل تهدید، توهین و دشنام فراوان بوده است که تبعا آرامش روانی آن‌ها را برهم می‌زند. نظر به درخواست تعدادی از نمایندگان که به این جانب مراجعه کرده‌اند و به طور کلی وظیفه ذاتی دادستان کل به عنوان مدعی العموم، مستدعی است دستور رسیدگی و تقسیم و کشف عاملان این اقدام و سپس معرفی و تعیین مجازات مقتضی برای آن‌ها را صادر فرمایید. قبلا از حسن توجه آن مقام محترم سپاسگزارم.

با تقدیم احترام علی مطهری
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان