تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۱۹ مهر ۱۳۹۷
سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان:

بازی پرسپولیس با السد یک رویداد ملی است

وزیر ورزش و جوانان در جمع مسئولان آماده‌سازی استادیوم آزادی برای میزبانی مسابقات نیمه نهایی و نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: همه منابع و اعتبارات لازم را برای بازسازی استادیوم آزادی بر عهده می‌گیریم.
بازی پرسپولیس با السد یک رویداد ملی است
رویداد۲۴ مسعود سلطانی‌فر با اشاره به اهمیت بازی برگشت تیم پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس نماینده همه کشور است و حق فوتبال و مردم ایران است که نماینده کشورشان در فینال آسیا حاضر باشد و تجربه نشان داده ما مردم روز‌های سخت و دشوار هستیم و شما این وضعیت را در بازی رفت پرسپولیس مقابل السد دیدید.

وزیر ورزش و جوانان گفت: بایستی تمام امکانات لازم برای میزبانی شایسته بازی برگشت و ان‌شاءالله فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده شود و در واقع شرایطی را مهیا کنیم که ورزشگاه آزادی آماده یک جشن ملی باشد.

سلطانی‌فر درباره حضور تماشاگران و حمایت از نماینده ایران در بازی برگشت مقابل السد گفت: بازی بسیار دشواری پیش رو داریم و حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر پرشور در روز بازی مقابل السد عامل مهمی در موفقیت پرسپولیس به عنوان نماینده ورزش و فوتبال ایران است.

سلطانی‌فر درباره امکان حضور خانواده‌ها در بازی برگشت مقابل السد و در صورت صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: شخصا علاقمندم که خانواده‌ها در روز بازی با السد و ان‌شاءالله فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند.

سلطانی‌فر از همه مدیران فدراسیون فوتبال و شرکت توسعه و نگهداری خواست تمام اهتمام خود را برای فراهم کردن شرایط مناسب برای میزبانی در بازی برگشت نیمه نهایی و ان‌شاءالله فینال آسیا به کار ببندند و همه منابع و اعتبارات لازم را وزارت ورزش و جوانان بر عهده خواهد گرفت.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان