تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۲۱ مهر ۱۳۹۷

عالیشاه به بازی برابر السد می‌رسد

به گفته پزشک باشگاه پرسپولیس، امید عالیشاه هافبک نفوذی سرخپوشان مشکلی برای همراهی این تیم در بازی برگشت برابر تیم فوتبال السد نخواهد داشت.
عالیشاه به بازی برابر السد می‌رسد
رویداد۲۴ به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، علی رضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به آخرین وضعیت هافبک مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: عالیشاه تمرینات اختصاصی خود را از هفته گذشته آغاز کرد و برنامه دویدن هم داشت. برنامه تمرینی او مفصل‌تر خواهد شد و در روز‌های آینده در نظر داریم در تمرینات تیمی حضور داشته باشد. با ادامه این روند او حتما برای بازی با السد آماده خواهد بود.
 
وی درباره شرایط محسن ربیع‌خواه نیز گفت: ربیع‌خواه با تیم تمرین می‌کند و در بازی‌های فوتبال حضور دارد. وی در اختیار کادر فنی است و مربیان بسته به میزان آمادگی بدنی، درباره بازی کردن وی تصمیم می‌گیرند. ولی به صورت کلی برنامه این بود که او از ماه آبان کاملا در اختیار تیم باشد.
 
پرسپولیس در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه اول آبان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم السد قطر است. دیدار رفت دو تیم که روز سه شنبه ۱۰ مهر در دوحه برگزار شد، با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ پوشان پایان یافت.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان