تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۲۰ مهر ۱۳۹۷
براساس آخرین اخبار؛

سفر آخوندی به مشهد برای افتتاح ۲۶میلیون و ۱۰۰هزار تومان پروژه؟

در حالی انتظار می‌رفت وزیر راه و شهرسازی به‌دنبال خسارت‌های سیل اخیر به استان‌های شمالی سفر می‌کرد که وی در سفری به مشهد ۲۶۱میلیون ریال پروژه بازآفرینی را افتتاح کرده است.

 رویداد۲۴ چهارشنبه گذشته مدیرکل دفتر نگهداری ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفته بود: در وقوع سیل اخیر در روز‌های گذشته در استان‌های گیلان و مازندران به‌ترتیب ۷۲ میلیارد تومان و ۱۳۱ میلیارد تومان به ابنیه فنی و جسم جاده خسارت وارد شده است.

خاوری افزود: در حال حاضر ۳۵۷ هزار پل بزرگ و کوچک در طول راه‌های کشور وجود دارد که ۲۳ هزار میلیارد تومان ارزش این پل‌هاست این امر مسئولیت نگهداری از این سرمایه عظیم را برای سازمان‌ها و ارگان‌های دست‌اندرکار و مسئولان به‌ویژه در شرایط آب‌وهوایی فعلی کشور و وقوع بحران‌ها پیش از پیش سنگین می‌کند.

در حالی انتظار می‌رفت وزیر راه و شهرسازی برای رسیدگی به وضعیت نامطلوب زیرساخت‌های جاده‌ای به استان‌های شمالی (گیلان و مازندران) سفر می‌کرد به‌همراه مدیرعامل شرکت بازآفرینی به مشهد سفر کرده است.

عباس آخوندی بنابر اطلاع‌رسانی پایگاه اطلاع‌رسانی دولت ۲۶۱ میلیون ریال (۲۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان) پروژه بازآفرینی را در این سفر افتتاح کرده است. به‌طور حتم هزینه رفت و برگشت تیم همراه وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری با توجه به قیمت بلیت هواپیما به‌مراتب از رقم پروژه‌های افتتاح‌شده بالاتر بوده است. البته وزیر راه و شهرسازی از هواپیمای مورد علاقه خویش برای انجام این سفر استفاده کرده است که قطعاً هزینه‌های تحمیلی آن به بیت‌المال به‌مراتب بیشتر از ۲۶۱ میلیون ریال است.

سفر آخوندی به مشهد برای افتتاح ۲۶میلیون و ۱۰۰هزار تومان پروژه؟

به‌نظر می‌رسد در دستور کار قرار داشتن طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس شورای اسلامی، طی روز‌های پیشِ‌رو باعث افزایش سفر‌های استانی آقای وزیر برای افتتاح پروژه‌های تأثیرگذار در بخش مسکن یا حمل‌ونقل کشور خواهد شد!
منبع: تسنیم
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان