تاریخ انتشار: ۲۰:۲۱ - ۲۰ مهر ۱۳۹۷
در‌های پک به روی کرانچار و تیمش باز می‌شود؛

حسینی: با یک نامه تشریف بیاورید!

موضوع عدم استفاده تیم امید ایران از مرکز پک و صحبت‌های حمید استیلی با پاسخ امیرحسین حسینی همراه شد.
در پی مطرح شدن بحث استفاده انحصاری تیم ملی از الیت سنتر، حمید استیلی مدیر تیم امید در پاسخ به سوالی که خبرنگاران از وی پرسیده بودند، گفت که به تیم المپیک اجازه استفاده از این مرکز داده نمی‌شود. اما مدیر رسانه‌ای تیم ملی در پاسخ به مدیر تیم المپیک گفته که این تیم هر زمان که درخواست داده از امکانات این مجموعه استفاده کرده و این حرف‌ها فرافکنی برای پوشش نتایج تیم المپیک است!


او در توضیح صحبت‌های خود نامه‌هایی را در اختیار خبرگزاری‌ها قرار داده که نشان می‌دهد تیم‌های مختلف ملی از مرکز پک سود می‌‍برند، اما متن این نامه‌ها نشان دهنده این است که این استفاده‌ها تنها معطوف به استخر و سونا بوده است.


یکی از مسوولان تیم امید می‌گوید پیش از مسابقات جاکارتا بازیکنان یک جلسه از استخر این مجموعه استفاده کرده اند و حتی به آقای کرانچار اجازه داده نشد از امکانات بدنسازی این مرکز دیدن کند. در اینباره با حمید استیلی تماس گرفتیم که مدیر تیم المپیک در توضیح گفت: هر آنچه که قبلا گفتم عین حقیقت است، اما بنده پاسخی به حرف‌های آقای حسینی نمی‌دهم و در این زمینه باید از کادر تیم امید سوال بفرمایید و آن‌ها شهادت می‌دهند که آیا ما توانسته‌ایم از این امکانات استفاده کنیم یا نه.


این صحبت‌ها در شرایطی مطرح می‌شود که تیم ملی ایران در اردوی اخیر در ساختمان آکادمی فوتبال اردو زده و همین مساله باعث شده تا تیم امید به مجموعه یزدان برود و تمرینات خود را نیز در زمین‌های مختلفی همچون خیریه عمل، کارگران و ... برگزار کند. در حالی که قبلا این تیم از زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال استفاده می‌کرد و فاصله بازیکنان تا زمین تمرین دقایقی بیشتر نبود.


در تماس با امیرحسین حسینی، مدیر رسانه‌ای تیم ملی او گفت: هر زمانی از هر رده تیم ملی بخواهد قادر است از امکانات سود ببرد. در مورد تیم امید هم این تیم حتی اتاقی که در اختیار دارد را هم مدت‌هاست سری به آن نزده‌اند و حتی اطلاعی از وجود آن ندارند!


او موکدا به خبرنگار ما می‌گوید مساله استفاده از ساختمان پک با یک نامه مشخص می‌شود و اگر ساعات درخواستی با تمرین تیم ملی در تداخل نباشد، آن‌ها می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.


در صورتی که تیم امید از این استفاده کند، می‌شود گفت که حق با حسینی بوده است. ظاهرا مدیران تیم امید قصد دارند بعد از بازی دوستانه فردا، برای تمرین ریکاوری در روز یکشنبه به مرکز پک مراجعه کنند و این درخواست را اعلام کرده‌اند.
منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان