تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۲۳ مهر ۱۳۹۷
بررسی‌های جدید کارشناسان سلامت نشان داد؛

افزایش ۱۴۰ درصدی مرگ و میر نوزادان انگلیسی تا ۲۰۳۰

گروهی از کارشناسان سلامت نسبت به افزایش نگران کننده آمار مرگ و میر نوزادان انگلیسی در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی تا سال ۲۰۳۰ میلادی هشدار دادند.
افزایش ۱۴۰ درصدی مرگ و میر نوزادان انگلیسی تا ۲۰۳۰
رویداد۲۴ در مطالعه‌ای در همین رابطه تاکید شد: درصورتیکه دولت انگلیس از اعمال و اجرای سیاست‌های همه‌جانبه کوتاهی کند، نرخ مرگ و میر نوزادان در این کشور تا سال ۲۰۳۰ نسبت به کشور‌های عضو اتحادیه اروپا ۱۴۰ درصد بالاتر می‌رود.

کارشناسان در این گزارش تاکید کرده‌اند: مرگ و میر نوزادان در انگلیس نسبت به دیگر کشور‌های اروپایی بیشتر است و احتمال بالا رفتن این آمار وجود دارد مگر اینکه دولت و سرویس سلامت همگانی (NHS) به موقع تدابیر لازم را بیندیشند.

مرگ و میر نوزادان در انگلیس از میانگین این آمار در کشور‌های عضو اتحادیه اروپا نزدیک به یک سوم بیشتر است و می‌توان گفت: از هر ۱۰۰۰ نوزاد متولد شده در انگلیس چهار کودک پیش از یک سالگی فوت می‌کند. درحالیکه میانگین این آمار در میان کشور‌های عضو اتحادیه اروپا در سال ۲۰۱۵ به ازای هر ۱۰۰۰ تولد ۲.۸ مورد مرگ و میر نوزادان بوده است.

کارشناسان انگلیسی در تحقیقاتی که به تازگی انجام داده‌اند، هشدار دادند: مرگ و میر نوزادان در این کشور در سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶ افزایش یافته و درصورتیکه این روند تصحیح نشود نرخ مرگ و میر نوزادان در انگلیس تا سال ۲۰۳۰ میلادی ۱۴۰ درصد بالاتر از کشور‌های عضو اتحادیه اروپا خواهد بود.

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، همچنین مشکلات سلامت روان در میان افراد جوان در این دوره زمانی افزایش ۶۰ درصدی پیدا می‌کند و ۳۰ درصد پسران در این کشور به چاقی مفرط دچار خواهند شد.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان