تاریخ انتشار: ۲۰:۰۲ - ۲۳ مهر ۱۳۹۷

فروشنده دلار‌های تقلبی در کرج دستگیر شد

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری فروشنده دلار‌های تقلبی در کرج خبر داد.
 رویداد۲۴ سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی مراجعه خانمی به کلانتری ۱۱ مرکزی و اعلام شکایت مبنی بر اینکه پس از خرید یک هزارو ۳۰۰ دلار از یک فروشنده ارز، متوجه می‌شود که دلار‌ها جعلی هستند و قرار است، ۱۲۰۰ دلار دیگر نیز از وی تحویل بگیرد، بلافاصله ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی به آدرس مورد نظر در کرج اعزام و نامبرده را.

وی افزود: در بازرسی از منزل نامبرده تعداد ۲۵ قطعه اسکناس ۱۰۰ دلاری تقلبی کشف شد و متهم برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد.

سرهنگ نادربیگی خاطرنشان کرد:فرد دستگیر شده اذعان کرد که دلار‌های تقلبی را مدت زمانی که در خارج از کشور ساکن بوده از یک فرد ایرانی در مقابل کاری که برای وی کرده بود تحویل گرفته و پس از متوجه شدن تقلبی بودن آن‌ها اقدام به فروش دلار‌ها می‌کند.

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز یادآورشد: دراجرای نظارت بر قاچاق کالا وارز و اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی مبنی برکنترل و نظارت برفعالان بازار ارز وصرافی‌ها، طرح‌های متعددی در استان البرز اجرا شده است.

وی، نقش مردم را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز که اقتصاد، تولید و اشتغال کشور را با مشکلات عدیده‌ای روبرو می‌کند، بسیار تاثیرگذار دانست.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان