تاریخ انتشار: ۱۹:۳۱ - ۰۵ آبان ۱۳۹۷

فورد ۱.۵ میلیون دستگاه خودرو را فراخوان داد

شرکت خودروسازی فورد به تازگی با انتشار یک بیانیه، حدود ۱.۵ میلیون دستگاه خودروی فورد را در آمریکای شمالی را تحت تاثیر مشکل در موتور این خودروها فراخوان داده است.
فورد ۱.۵ میلیون دستگاه خودرو را فراخوان داد

رویداد۲۴ شرکت خودروسازی فورد روز گذشته اعلام کرد که به دلیل مشکلات متعددی که در موتور خودروهای ساخت این شرکت وجود داشته و نارضایتی بسیاری از کاربران و مشتریان را موجب شده، تصمیم گرفته است که حدود ۱.۵ میلیون دستگاه خودروی تولیدی خود را در دو کشور ایالات متحده آمریکا و کانادا فراخوان بدهد.

به نظر می‌رسد بسیاری از مشتریان و دارندگان برخی از مدل‌های تولید شده در سالهای ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۸ میلادی بارها از خاموش شدن ناگهانی و از کار افتادن موتور خودروهای مورد استفاده خود شکایت کرده و اعتراض خود را به گوش این خودروساز آمریکایی رسانده اند.

بر اساس گزارش اتونیوز، گفته می‌شود از این ۱.۵ میلیون دستگاه خودروی فورد فراخوان داده شده، ۱۳۶ هزار و ۲۷۲ دستگاه به دارندگان اهل کشور کانادا تعلق دارد.

با اینکه شرکت فورد خود در خصوص علت این مشکل و نقص فنی در قسمت موتور برخی از مدل‌های فراخوان داده شده خود ابراز بی‌خبری کرده است، به دارندگان خودروهای مذکور توصیه کرده که تا زمان مراجعه به نمایندگی‌های مجاز و رسمی این خودروساز در آمریکای شمالی و برطرف شدن مشکل مربوطه، مخزن بنزین خود را تا نصفه پر کنند.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اقتصاد ، خودرو ، امریکا ، کانادا
نظرات شما
پیشخوان