تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۲۰ آبان ۱۳۹۷

جدیدترین ماشین استون مارتین به سبک نوستالژی

تعداد خودرو‌های موجود در سری DBS سوپرلگرا کمپانی استون مارتین در حال افزایش است. این شرکت به تازگی خودروی استون مارتین DBS ۵۹ را در معرض دید عموم قرار داده است. این محصول به عنوان یادبود خودروی مسابقه‌ای DBR۱ که در سال ۱۹۵۹ موفق به کسب جایزه مسابقات ۲۴ ساعته لمانز شد، توسعه پیدا کرده است.
رویداد۲۴ خودروی استون مارتین DBS ۵۹ از سوی بخش Q. این کمپانی انگلیسی خلق شده است. این خودرو از رنگ جذابی بهره می‌برد. در طراحی ظاهری این خودرو از رنگ برنزی استفاده شده که جلوه زیبایی را به آن بخشیده است. استون مارتین برای جلوپنجره، رینگ‌ها و اسپویلر این خودرو از رنگ برنزی بهره برده است.

استون مارتین برای خریداران این خودروی ویژه دو چمدان در نظر گرفته است. این چمدان‌ها دارای رنگ مشابه با کابین استون مارتین DBS ۵۹ هستند. در کابین این خودرو از یک مانیتور لمسی استفاده شده که راننده می‌تواند برای سیستم ناوبری و سرگرمی از آن استفاده کند.

موتور مورد استفاده در این خودرو تفاوتی با استون مارتین DBS سوپرلگرا ندارد. در جدیدترین خودروی این کمپانی انگلیسی شاهد استفاده از موتور ۱۲ سیلندر با حجم ۵.۲ لیتر هستیم.

موتور ۱۲ سیلندر این خودرو قدرتی برابر با ۷۱۵ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۹۰۰ نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می‌دهد. این قدرت توسط یک گیربکس ۸ سرعته خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌شود. شتاب این خودرو برابر با ۳.۴ ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن به ۳۳۹ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان