تاریخ انتشار: ۱۶:۱۳ - ۲۰ آبان ۱۳۹۷

قسمت جدید سریال توهین ترامپ به خبرنگاران +فیلم

توهین به خبرنگاران یکی از عادت های ناپسند رییس جمهور آمریکاست. روند تحقیرها و توهینهای او به اصحاب رسانه این هفته سرعت بیشتری گرفته است.
قسمت جدید سریال توهین رییس جمهور آمریکا به خبرنگاران
رویداد۲۴ دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا روند توهین به خبرنگاران را متوقف نکرده و این بار به سوال خبرنگاران زن سیاه پوست آمریکایی واکنش تندی نشان داده است.

او سوال این خبرنگار درباره پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا و روابط ترامپ با روسیه را احمقانه خوانده و گفته: من برنامه های تو را تماشا میکنم. تو همیشه سوالات احمقانه می پرسی.


جیم آکوستا، خبرنگار شبکه خبری سی‌ان‌ان که در جریان کنفرانس خبری روز جمعه با پرسش‌هایش ترامپ را به چالش کشیده بود، از ورود به کاخ سفید منع شده است.
 
قسمت جدید سریال توهین رییس جمهور آمریکا به خبرنگاران
در جریان یک جلسه پرسش و پاسخ، آقای آکوستا، رئیس جمهور آمریکا را به خاطر استفاده از کلمه "تهاجم" برای توصیف کاروانی از مهاجران که از آمریکای مرکزی به سمت آمریکا در حرکت هستند، به چالش کشید. آقای آکوستا همچنین از آقای ترامپ به خاطر یک تبلیغ ضد مهاجرت که نژادپرستانه خوانده شده بود، سوال کرد.

زمانی که خبرنگار سی‌ان‌ان قصد داشت سوالی درباره تحقیقات مربوط به مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا از آقای ترامپ بپرسد، رئیس جمهور آمریکا چند بار به آقای آکوستا گفت که "کافی است و میکروفون را کنار بگذارد".
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان