تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۲۱ آبان ۱۳۹۷
هاشم‌زایی، نماینده تهران:

با اطلاع‌رسانی به مردم می‌توان اعتماد عمومی را به جامعه بازگرداند

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: مسئولین باید توسط مطبوعات اقدامات خود را به صورت شفاف‌ در اختیار مردم قرار دهند و اهداف خود تبیین کنند.

با اطلاع‌رسانی به مردم می‌توان اعتماد عمومی را به جامعه بازگرداند

رویداد۲۴ عبدالرضا هاشم‌زایی درباره اینکه تعامل مسئولین با مردم چه میزان در تلطیف وظایف جامعه موثر است؟ بیان کرد: اطلاع‌رسانی به مردم به طور کلی در حل مشکلات موثر است اما این اطلاع‌رسانی باید به گونه‌ای باشد که اعتماد عمومی را در کشور ایجاد کند و مردم مسئولین را باور داشته باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: به عنوان مثال اطلاعاتی که وزیر راه و شهرسازی در خصوص قیمت مسکن می‌دهد یا سایر گزارش‌هایی که توسط سایر وزرا ارائه می‌شود باید شفاف باشد اما متاسفانه به دلیل اینکه گزارش‌های مسئولان در سال‌های اخیر عملی نشده‌اند، در نهایت اعتماد عمومی سلب شده و مردم دیگر عده‌ای از مسئولان را باور ندارند.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اگر وزرا بتوانند توسط مطبوعات اطلاعات را به صورت شفاف در اختیار مردم قرار دهند و وعده‌های عملی به مردم دهند، می‌توان گام موثری در حل مشکلات برداشت.

هاشم‌زایی در پایان گفت: مسئولین در گام اول با مردم صادق باشند به عنوان مثال رئیس بانک مرکزی زمانی که در خصوص تثبیت نرخ ارز در دو هفته آتی مصاحبه می‌کند، باید حساب‌شده سخن بگوید وگرنه این شفاف‌سازی نتیجه عکس خواهد داد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان