تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۲۳ آبان ۱۳۹۷
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس خبر داد؛

گزینه های اصولگرا در راه استانداری البرز، اصفهان و چند استان دیگر

سردار طلایی نیک گزینه استانداری اصفهان است

گزینه های اصولگرای افراطی در راه استانداری البرز، اصفهان و چند استان دیگر

رویداد۲۴ محمدجواد کولیوند در مورد گزینه‌های جدی برای استانداری البرز اظهار داشت: هنوز بحث در مورد انتخاب استاندار البرز ادامه دارد و تصمیم‌گیری قطعی در این باره نشده است.

وی افزود: دو هفته قبل به اتفاق آقایان اکبریان و بهمنی با وزیر کشور جلسه داشتیم و هیچ جلسه دیگری در این مورد با موضوع انتخاب استاندار بعد از آن برگزار نشده است.

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شود عباداله کامکار، خسرو ارتقایی و عیسی فرهادی گزینه‌های جدی استانداری البرز هستند، نظر شما چیست، بیان کرد: فرهادی را تایید می‌کنم، اما ارتقایی گزینه استان دیگری است.

کولیوند با بیان اینکه نظر ما برای استانداری البرز رضا طلایی‌نیک بود، گفت: طلایی نیک برای استانداری اصفهان نهایی شده و گزینه دیگری برای استان البرز به صورت جدی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه نامه "فرهادی" هم برای استانداری خراسان شمالی به دولت زده شده است، عنوان کرد:، اما دولت فعلا در حال رایزنی است و اسامی جدیدی برای استانداری البرز مطرح نشده است.

نماینده مردم کرج با بیان اینکه یک جلسه برای انتخاب استاندار با وزیر کشور برگزار شده و هیچ جلسه دیگری نبوده است، گفت: اگر استاندار تا یکشنبه نهایی نشود باید سرپرست انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه جلسه هئیت دولت فردا برای انتخاب استانداران برگزار می‌شود، تصریح کرد: بعید می‌دانم استاندار البرز فردا در جلسه هئیت دولت انتخاب شود.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان