تاریخ انتشار: ۱۴:۵۸ - ۲۳ آبان ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

ژن‌های خوب دهه شصتی عضو هیات مدیره شرکت‌های شستا +اسامی و عکس

اسامی برخی از وابستگان مقام‌های کشور را که در شرکت‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان عضو هیئت مدیره حضور دارند منتشر شد.
رویداد۲۴ در لیست منتشر شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نام برخی خویشاوندان مقامات به چشم می‌خورد.

سید ابراهیم سقایی فومنی عضو هیئت مدیره پتروشیمی غدیر خواهرزاده محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور، یعقوب موسوی جهان آباد مدیر عامل سیمان یاسوج از بستگان خداداد غریب پور و برادرزاده سید باقر موسوی نماینده مجلس پنجم و ششم در این لیست به چشم می‌خورد.

ژن های خوب دهه شصتی عضو هیئت مدیره شرکت های زیرمجموعه شستا/ اسامی ژن های خوب وزارت کار +عکس
ابراهیم سقایی فومنی خواهرزاده آقای نوبخت سخنگوی دولت، عضو هیئت مدیره شرکت پتروشیمی غدیر

امیر سامان اسفندیاری فرزند فرشاد اسفندیاری معاون نظارت بر شرکت‌های تاپیکو، مهدی راعی عضو هیئت مدیره پتروشیمی امیرکبیر برادر رضا راعی قائم مقام سازمان تامین اجتماعی و محمد ابراهیم راعی متولد ۱۳۶۸ از بستگان رضا راعی قائم مقام سازمان تامین اجتماعی که در اردیبهشت ماه سال جاری توسط محمد رضوانی فر مدیرعامل گروه دارویی تامین به عنوان عضو هئیت مدیره شرکت توزیع دارو پخش منصوب شده، از دیگر ژن‌های خوب شستا هستند.

ژن های خوب دهه شصتی عضو هیئت مدیره شرکت های زیرمجموعه شستا/ اسامی ژن های خوب وزارت کار +عکس
محمد ابراهیم راعی متولد ۱۳۶۸ از بستگان رضا راعی قائم مقام سازمان تامین اجتماعی در اردیبهشت ماه سال جاری توسط محمد رضوانی فر مدیرعامل گروه دارویی تامین به عنوان عضو هئیت مدیره شرکت توزیع دارو پخش منصوب شده است.

محمدعلی شفیعی سیف آبادی عضو هیئت مدیره پتروشیمی غدیر داماد غلامحسین نوذری وزیر اسبق نفت، هادی وکیلی عضو هیئت مدیره دوده صنعتی پارس فرزند محمد علی وکیلی نماینده مجلس، سید مصطفی فیض عضو هیئت مدیره شرکت‌های شیمی بافت و سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی خواهرزاده محمد خاتمی رئیس جمهور پیشین، سعید اله بداشتی عضو هیئت مدیره کارخانجات پارس الکتریک فرزند آیت الله ابوالحسن الله بداشتی برخی از ژن‌های خوب زیر مجموعه وزارت کار هستند.

ژن های خوب دهه شصتی عضو هیئت مدیره شرکت های زیرمجموعه شستا/ اسامی ژن های خوب وزارت کار +عکس
سید مصطفی فیض عضو هیئت مدیره شرکت‌های شیمی بافت و سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی خواهرزاده محمد خاتمی رئیس جمهور اسبق
 
ژن های خوب دهه شصتی عضو هیئت مدیره شرکت های زیرمجموعه شستا/ اسامی ژن های خوب وزارت کار +عکس
سعید الله بداشتی عضو هیئت مدیره کارخانجات پارس الکتریک فرزند آیت الله ابوالحسن الله بداشتی

لیست زیر اسامی وابستگان به مقامات و سیاسیون را که در شرکت‌های زیر مجموعه وزارت کار مشغول هستند مشخص می‌کند. این در حالی است که بهمن ماه سال ۹۶ علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یک بخشنامه، به سازمان‌ها و نهاد‌های تابعه این وزارتخانه دستور داد تا از به‌کارگیری منسوبان به افراد سیاسی در سطوح مدیریتی شرکت‌ها و هلدینگ‌های تابعه، خودداری کنند، بخشنامه‌ای که گویا از طرف شستا و صندوق بازنشستگی به آن اهمیت داده نشده است.

مدیرعامل شستا: برای انتصابات تحت فشارم

مرتضی لطفی مدیرعمل شستا در مورد لیست هیئت مدیره شرکت‌ها گفت: تعدای از افراد را داریم که مشمول ماده ۲۴۱ قانون تجارت می‌شوند، به این ترتیب که این افراد همزمان در دو جا عضو هیئت مدیره هستند. البته اکثر این افراد استعفا کرده‌اند و فرآیند جایگزینی آن‌ها در حال انجام است، ولی انتخاب آن‌ها و طرح در کمیته انتصابات طول می‌کشد.

وی در ادامه گفت: هیچکدام از این افراد از شرکت دومی که در آن عضو هستند حق عضویت نگرفته اند. بیش از ده نفر از خواهران همکاران را در هیئت مدیره شرکت‌ها منصوب کردیم.

لطفی در مورد عدم دریافت حق عضویت را نقض کرد و گفت: اعضای غیر موظف ماهی یک بار جلسه می‌گیرند و میزان حق جلسه آن‌ها ماهانه یک تا یک میلیون دویست هزار تومان است. اینکه معاونان ما همزمان در شرکت‌های زیر مجموعه عضو هیئت مدیره هستند در جهت استفاده از توانمندی آنهاست.

وی در پاسخ به اینکه آیا برای انتصاب کسی تحت فشار بوده اید گفت: بله.

بعد از اظهارات مدیرعامل شستا کارشناس برنامه گفت: در پتروشیمی جم اعضای هیئت مدیره در سال ۹۶ جمعا ۱۸۶ میلیون تومان پاداش هیئت مدیره گرفتند، به عبارتی هر نفر در هر ماه ۱۵ میلیون تومان بغیر از حق جلسات گرفته است چطور آقای لطفی می‌گوید افراد بخاطر عضویت در هیئت مدیره پولی دریافت نمی‌کنند.
 
 
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ژن خوب ، وزارت کار
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲
Davood Chamani
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
1
13
احتراما اينجانب فارغ التحصيل برجسته رشته مهندسي از دانشكاه تهران در سال ٥٩ با ابتكارات متعدد در صنعت و آشنا به أمور مديريتي شركت ها ،حتي در يافتن كار در سالهاي كذشته دشار مشكل بودم ،حال مي بينيم أفراد نور جشمي مناصب را تصاحب كرده و جايي براي كار علمي و با حساب ، أفراد با لياقت باقي نمي كذارند
ناشناس
|
United States of America
|
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
1
11
ینی متولد 68 چطور تونسته اینطور به سرعت پله های طرقی رو طی کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
تو یک سال تحصیلی اش تونست چند تا مقاله و کتاب با اسم خودش چاپ کنه. اون هم نه اینکه پول بده. اساتید دانشگاه واسش جور میکردند.
نیما معیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
1
11
چرا باید بدون تجریه و رزومه خاصی یه عده بازرنگی فقط بتونن پله های ترقی رو طی کنن و در سن پایین هیئت مدیره بشن؟
تصدیقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
6
عجب روزگاری شده!
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
7
دارن فی سبیل الله کار می کنن این بنده های خدا یه وقت فکر نکنید حق جلسه می گیرنا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
2
9
من و همین افشین غریپ پور همکلاس بودیم.من لیسانسم را از دانشگاه یاسوج گرفتم،الاان هم در دانشگاه برتر ایران یعنی دانشگاه تهران در حال تحصیلم.پدرم هم که با پدر ایشون هم دوره ای بود تو جنگ شیمیایی شد.ولی الاان بیکارم.
ولی افشین غریب پور مدرکش جامع شناسی فراگیر پیام نور بودش.پدرش هم به جای جبهه رفت درس خوند.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
هر که هرچی لیاقت داشته باشه به اون میرسه همه ازآقای دکتر غریب پور راضی هستن بجز یه عده ای که خاصی که اون از روی بدذاتی هستش.
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
غریب پور آخه با چه سابقه درخشانی عضو هیئت مدیره یه شرکت به این بزرگی شده. یه متولد ۶۸ که مدرک مرتبطی هم نداره البته مدرک برای ژن های خوب فقط یه اسمه هرچی بخوان میتونن بگیرن چه جوری شده عضو هئیت مدیره؟؟؟یعنی هیچ واجد شرایطی که از این آقازاده سرتر باشه نبوده. اصلا چه جوری انتخاب شده؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
1
1
این محمد ابراهیم راعی رو میشناختم. دکترا بدون آزمون در ایران قبول شد ولی انگلیس خوند احتمالا بورسش کرده بودند.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
0
6
مشکل آقازاده ها نیستن که بدون تجربه و سابقه خاصی صاحب منصب میشن. مشکل از مردم بدبخت و نجیب ایرانه که هرچی زور بهشون بگن صداشون در نمیاد. این بندگان خدا تقصیری ندارن
فاطمه سادات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
1
1
محمدرضا راعی رو من دورادور میشناسم.
چه با رانت اومده باشه تو سیستم چه بدون رانت واقعا بلده کارههه و بشدت بدردبخوره
نظرات شما
پیشخوان