تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۲۴ آبان ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: تحریم‌ها بر اقتصاد ایران اثری ندارد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم افراد و نفت ایران موضوع جدیدی نیست، بنابراین این دور از تحریم‌ها بر اقتصاد ایران اثری ندارد.
رویداد۲۴  -محمد پورابرهیمی درباره تحریم‌های آمریکا افزود: حتی آمریکایی‌ها هم درباره این دور از تحریم‌ها مجبور به عقب نشینی شده و اعلام کرده اند که ما کشور‌هایی را از این موضوع مستثنی کردیم و فروش نفت ایران استمرار خواهد داشت.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: بنابراین این حقیقت برای خود آمریکایی‌ها هم اثبات شده است که شرایط جدید، شرایطی نیست که آن‌ها بتوانند یکجانبه عمل کنند.

پورابراهیمی گفت: اتحادیه اروپا و کشور‌های دیگر مانند روسیه، چین و هند در موضوع تحریم‌ها با نظر آمریکا کاملا مخالف هستند و راه دیگری را می‌روند و در آینده این مسیر هم پررنگ‌تر خواهد شد.

وی افزود: تحریم‌های آمریکا در اقتصاد ایران اثر نخواهد داشت و آنچه که در اقتصاد ایران اثر دارد، عملکرد خود ما است که برای آن باید فکری کرد که آن هم اصلاح ساختار است.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
0
تحریمها و امریکا هیچ نقشی تو اقتصاد ایران نداره .هر بلاییکه سر مردم میاد از خود مردم و حکومته .شما با جنگ روانی سعی در نابودی مردم دارین و هیچ کشوری تو مشکلات فعلی ایران دخبل نیست
نظرات شما
پیشخوان