تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۳۰ آبان ۱۳۹۷
عضو کمیسیون انرژی مجلس:

اجازه نمی‌دهیم با کارتی شدن سوخت کرایه‌ها افزایش یابد

مرادی گفت: سهمیه ۶۰ لیتر سوخت در ماه برای رانندگان تاکسی کفایت می‌کند و ان شاالله با اعمال آن افزایش قیمت نخواهیم داشت.
اجازه نمی‌دهیم با کارتی شدن سوخت کرایه‌ها افزایش یابد / نمایندگان از وضعیت معیشت مردم دفاع خواهند کرد
رویداد۲۴ چندی پیش، به شهروندان اعلام شد تا کارت سوخت قدیمی خود را آماده و یا در صورت مفقود شدن هرچه سریعتر نسبت به اخذ آن اقدام کنند، این اطلاع رسانی به این معنی است که ما هرروز به سهمیه بندی سوخت نزدیک‌تر می‌شویم.

در حالی که مردم در تکاپوی آماده سازی کارت سوخت هستند سوالی هم ذهنشان را درگیر کرده است و آن اینکه آیا با توجه به تجربیات گذشته، کارتی شدن سوخت، موجب افزایش قیمت کرایه‌ها و در ادامه ایجاد دومینوی رشد قیمت کلی در کشور خواهد بود؟

احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی درباره این سوال گفت: با توجه به شرایط قاچاق سوخت، دوباره تصمیم بر آن شد که از کارت سوخت استفاده کنیم این تصمیم گیری از گذشته بود و اکنون هیچ تصمیم جدید تری گرفته نشده است. با سهمیه بندی شدن بنزین شاهد افزایش کرایه و دومینوی افزایش قیمت‌ها در همه اقلام نخواهیم بود.

وی در پاسخ به این سوال که چه برنامه ریزی برای شکل نگرفتن افزایش تورم بعد از کارتی شدن سوخت دارید گفت: یک ماشین از ۶۰ لیتر بیشتر استفاده نمی‌کند. رانندگان تاکسی، حتی اگر بگویم به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر به طور بدبینانه ۱۰ لیتر سوزانده شود باز هم این مقدار کافی است. ما در مجلس حضور داریم و اجازه نمی‌دهیم کرایه‌ها افزایش یابد. سعی می‌کنیم از وضعیت معیشت رانندگان تاکسی و مردم دفاع کنیم.
منبع: برنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان