تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۰۵ آذر ۱۳۹۷
‍ رییس اداره بنادر و دریانوردی قشم خبر داد

تعطیلی بنادر گردشگری قشم در دوشنبه

‍ رییس اداره بنادر و دریانوردی قشم با بیان اینکه تامین ایمنی در مسافرت‌های دریایی از جمله مهمترین اولویت‌های سازمان بنادر است، تصریح کرد: البته احتمال می‌رود فردا با کاهش باد و بارندگی، فعالیت‌ها در این اسکله‌ها آغاز شود.
تعطیلی بنادر گردشگری قشم در دوشنبه
رویداد۲۴ رییس اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: با توجه به اخطار هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید و افزایش موج دریا، باران و رعد و برق، اسکله‌های گردشگری قشم از جمله کندالو و شیب دراز روز دوشنبه تعطیل است.

علی اشتری روز دوشنبه افزود: بر اساس اعلام هواشناسی هرمزگان ناپایداری جوی و دریایی در استان تا ظهر روز سه شنبه نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تامین ایمنی در مسافرت‌های دریایی از جمله مهمترین اولویت‌های سازمان بنادر است، تصریح کرد: البته احتمال می‌رود فردا با کاهش باد و بارندگی، فعالیت‌ها در این اسکله‌ها آغاز شود.

اشتری خاطر نشان کرد: با توجه به پایش دریا، تردد شناور‌های مسافری در مسیر بندر شهید ذاکری به بندرعباس و هرمز و همچنین تردد لندینگ کرافت‌ها در مسیر بندر‌های لافت به پُهل در حال انجام است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در خلیج فارس گسترده شده است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود یکهزار و ۶۲۸ کیلومتر مربع وسعت و ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان قرار دارد.
منبع: ایرنا
نظرات شما
پیشخوان