تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵

سورتمه تهران با فناوری‌های جدید

در پی استقبال شهروندان از سورتمه تهران، شهرداری تهران با همکاری بخش خصوصی، مجموعه های جدید سینما پرواز و سافاری پارک را با استفاده از فناوری های جدید افتتاح نمود.
رویداد24- در پی استقبال شهروندان از سورتمه تهران، شهرداری تهران با همکاری بخش خصوصی، مجموعه های جدید سینما پرواز و سافاری پارک را با استفاده از فناوری های جدید افتتاح نمود.

سورتمه تهران نخستین مجموعه سورتمه سواری در تهران است که در منطقه دربند با استفاده از تکنولوژی های مدرن و ایمن ساخته شده است.

مراحل نصب و اجرای سورتمه تهران زیر نظر کارشناسان ارشد سازمان ملی استاندارد ایران و توسط متخصصین اروپایی با همکاری مهندسان داخلی احداث و راه اندازی شده و از ابتدای فعالیت خود، بطور منظم و سالانه موفق به اخذ گواهینامه استاندارد از اداره کل استاندارد تهران گردیده است.

همچنین این مجموعه دارای گواهینامه های معتبر بین الملل از جمله گواهینامه Tuv آلمان بوده و هر سال توسط کارشناسان خارجی مورد بازرسی قرار گرفته است.

سورتمه تهران مفتخر است در طول بیش از 3 سال از عمر فعالیت خود، میزبان جمعیت کثیری از شهروندان تهران، هموطنان سایر شهرها و همچنين میهمانان كشورهاي خارجی بوده و با بالاترين استاندارد و ايجاد محيطي ايمن ، فضايي مفرح و بدون هيچگونه حادثه اي را براي خانواده ها به ارمغان آورده است.

مجموعه سورتمه تهران، سینما پرواز و سافاری پارک هر روزه از ساعت 10 صبح الی 9 شب پذیرای میهمانان مجموعه واقع در خیابان دربند، نرسیده به میدان دربند، انتهای خیابان اسدالهی است.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان