تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۱۰ آذر ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
میل خرید کم شد؛

سقوط قیمت طلا و سکه در بازار ۹۷/۹/۱۰

بسیاری از سکه و طلا‌هایی که در خانه‌ها نگهداری می‌شد با کاهش قیمت به بازار عرضه و­ باعث کاهش قیمت ­­شد.

سقوط قیمت طلا و سکه در بازار ۹۷/۹/۱۰

رویداد۲۴ محمد کشتی آرای درباره سیر نزولی قیمت طلا، سکه و ارز­ در یک هفته گذشته گفت:­ با وجود اینکه در هفته گذشته قیمت جهانی طلا ­با نوسان همراه بود، اما در اوایل هفته در بازار داخلی روند قیمت سکه، ­­ طلا ­و ارز­ کاهشی بود و بدلیل ­اقدامات­ و سیاست‌های ارزی­ بانک مرکزی­، ­ قیمت ارز روزانه کاهش داشت و بطور مستقیم­ روی قیمت طلا و سکه تاثیر گذاشت.

وی ادامه داد: قیمت سکه در اویل هفته، ­ ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بود که تا پایان هفته روز پنجشنبه­ به ۳ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان رسید.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر ­تصریح کرد: ­با ورود سکه‌های نگهداری شده در خانه ها­ به ­بازار، قیمت‌ها کاهش یافت ­بطوریکه قیمت­ نیم سکه در اول هفته ­­­۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بود ­در پایان هفته به ۱ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان، ​ ربع سکه ­از­ ۱ میلیون و ۲۰۰­ هزار تومان­ به ۱ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان، ­ طلای یک گرمی از ۶۶۰­ هزار تومان به ۶۵۰ هزار تومان ­و طلای ۱۸ عیار نیز از ۳۷۰ هزار تومان­ به ۳۴۰ هزار تومان رسید.

وی افزود: پیش بینی ما این است اگر­ سپرده‌هایی که در چند ماه گذشته تبدیل به سکه و ارز شده بود دوباره به دلیل کاهش­ قیمت وارد بازار شود ­قیمت ها­ روند کاهشی پیدا می‌کند. ­

وی ادامه داد: میل به خرید طلا و سکه کاهش پیدا کرده و فروشنده در بازار زیاد است.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
داوود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
0
0
30 سکه خریدم 141900000 هرکدام 4730000 تومان حالا بعد از دو ماه ونیم رفتم بفروشم بیشترشان می گن فعلا خرید نداریم و آنهایی هم که میخرند زیر 3 میلیون می خرند وقتی دو دل بودم که بخرم یا نه فروشنده گفت امروز نخری فردا بالاتر میرود اگر در بانک گذاشته بودم بماند 6 میلیون روش آمده بود اما حالا 52500000 کم شده که با در نظر گرفتن سود بانک 58500000 تومان ضرر کردم و بدتر اینکه اگر ثابت بماند یا پایینتر برود هم ضرر بیشتری می کنم هم از سود بانک محروم می مانم
نظرات شما
پیشخوان