تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۱۰ آذر ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
میل خرید کم شد؛

سقوط قیمت طلا و سکه در بازار ۹۷/۹/۱۰

بسیاری از سکه و طلا‌هایی که در خانه‌ها نگهداری می‌شد با کاهش قیمت به بازار عرضه و­ باعث کاهش قیمت ­­شد.

سقوط قیمت طلا و سکه در بازار ۹۷/۹/۱۰

رویداد۲۴ محمد کشتی آرای درباره سیر نزولی قیمت طلا، سکه و ارز­ در یک هفته گذشته گفت:­ با وجود اینکه در هفته گذشته قیمت جهانی طلا ­با نوسان همراه بود، اما در اوایل هفته در بازار داخلی روند قیمت سکه، ­­ طلا ­و ارز­ کاهشی بود و بدلیل ­اقدامات­ و سیاست‌های ارزی­ بانک مرکزی­، ­ قیمت ارز روزانه کاهش داشت و بطور مستقیم­ روی قیمت طلا و سکه تاثیر گذاشت.

وی ادامه داد: قیمت سکه در اویل هفته، ­ ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بود که تا پایان هفته روز پنجشنبه­ به ۳ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان رسید.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر ­تصریح کرد: ­با ورود سکه‌های نگهداری شده در خانه ها­ به ­بازار، قیمت‌ها کاهش یافت ­بطوریکه قیمت­ نیم سکه در اول هفته ­­­۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بود ­در پایان هفته به ۱ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان، ​ ربع سکه ­از­ ۱ میلیون و ۲۰۰­ هزار تومان­ به ۱ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان، ­ طلای یک گرمی از ۶۶۰­ هزار تومان به ۶۵۰ هزار تومان ­و طلای ۱۸ عیار نیز از ۳۷۰ هزار تومان­ به ۳۴۰ هزار تومان رسید.

وی افزود: پیش بینی ما این است اگر­ سپرده‌هایی که در چند ماه گذشته تبدیل به سکه و ارز شده بود دوباره به دلیل کاهش­ قیمت وارد بازار شود ­قیمت ها­ روند کاهشی پیدا می‌کند. ­

وی ادامه داد: میل به خرید طلا و سکه کاهش پیدا کرده و فروشنده در بازار زیاد است.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
داوود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
0
0
30 سکه خریدم 141900000 هرکدام 4730000 تومان حالا بعد از دو ماه ونیم رفتم بفروشم بیشترشان می گن فعلا خرید نداریم و آنهایی هم که میخرند زیر 3 میلیون می خرند وقتی دو دل بودم که بخرم یا نه فروشنده گفت امروز نخری فردا بالاتر میرود اگر در بانک گذاشته بودم بماند 6 میلیون روش آمده بود اما حالا 52500000 کم شده که با در نظر گرفتن سود بانک 58500000 تومان ضرر کردم و بدتر اینکه اگر ثابت بماند یا پایینتر برود هم ضرر بیشتری می کنم هم از سود بانک محروم می مانم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان