تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۲۵ آذر ۱۳۹۷
کدال اعلام کرد؛

شفاف سازی مالی بانک صادرات

بانک صادرات با انتشار گزارش شفاف سازی در کدال اعلام کرد، در نیمه نخست سال جاری، مبلغ ۱۶۳ ریال زیان به ازای هر سهم شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، ۶۲ درصد کاهش زیان را نشان می‌دهد.

شفاف سازی مالی بانک صادرات

رویداد۲۴ بانک صادرات صورت های مالی میان‌دوره‌ ای ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ را به صورت حسابرسی شده در کدال منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، بانک صادرات با سرمایه ۵۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال، در نیمه نخست سال جاری، مبلغ ۹ هزار و ۴۰۴ میلیارد و ۴۷۴ میلیون ریال زیان خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۶۳ ریال زیان به ازای هر سهم شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل ۶۲ درصد کاهش زیان را نشان می‌دهد. علت کاهش زیان در ۶ ماهه ٩٧نسبت به مدت مشابه قبل را می توان در افزایش ١٨١ درصدی درآمدهای بانک دانست.

افزون بر این، با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۸۴ هزار و ۸۳۲ میلیارد و ۶۹۹ میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

از سویی دیگر، «وبصادر» در دوره شش ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، زیان خالص را مبلغ ۲۲ هزار و ۶۶۷ میلیارد و ۸۳۸ میلیون ریال اعلام کرد و بدین ترتیب مبلغ ۳۹۲ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

نظرات شما
پیشخوان