تاریخ انتشار: ۱۷:۰۸ - ۱۱ دی ۱۳۹۷

انواری رییس مرکز روابط عمومی وزارت صنعت شد

انواری رییس مرکز روابط عمومی وزارت صنعت شددر حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا انواری به عنوان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب و معرفی شد.
انواری رییس مرکز روابط عمومی وزارت صنعت شد
رویداد۲۴ در این حکم آمده است: با عنایت به شایستگی، تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با برنامه ریزی مناسب و بهره‌گیری از ابزار‌های رسانه‌ای و ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی موجود، تعامل سازنده با رسانه‌های گروهی و مجازی بعنوان تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی و همگام با سیاست‌های شورای اطلاع‌رسانی دولت محترم به منظور افزایش همگرایی و هم‌افزایی در راستای تحقق اهداف، سیاست‌ها، استراتژی‌ها و برنامه‌های تعیین شده و انعکاس به موقع و هوشمند عملکرد و اقدامات اجرایی وزارتخانه و سازمان‌های تابعه و همچنین تحکیم و تقویت حوزه ارتباطات و اطلاع‌رسانی با بخش خصوصی، انجمن‌ها و تشکل‌ها تلاش نمایید.

امیدوارم ضمن هماهنگی با معاونان و مدیران وزارت متبوع و رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و ایجاد وحدت رویه اطلاع‌رسانی روابط عمومی‌های زیرمجموعه با رویکرد امید آفرینی در ایفای وظایف محول اقدام نمایید.

موفقیت روز افزون شما را از درگاه ایزد متعال خواستارم.

انواری دارای مدرک کارشناسی مترجمی زبان آلمانی و کارشناسی ارشد و دکترای علوم ارتباطات، از مدیران با تجربه صنعت خودرو در حوزه رسانه و ارتباطات است.

ریاست اداره اطلاع‌رسانی ایران خودرو، دبیر شورای سیاست گذاری نشریات ایران خودرو، ریاست اداره ارتباط با رسانه‌های حوزه هنری، عضویت در شورای سردبیری و سردبیر نشریات از سوابق حرفه‌ای وی به شمار می‌رود.

انواری همچنین مدرس دروس جامعه شناسی سازمانی، مبانی جامعه شناسی، افکار عمومی در دانشگاه آزاد تهران مرکز و دانشکده خبر است.
برچسب ها: وزیر صنعت
نظرات شما
پیشخوان