تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۱۲ دی ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

مشتری: خودروی تحویل مهر ۹۷را هنوز تحویل نداده و سود مشارکت را نیز نمی‌دهند/ ایران خودرو: تکذیب می‌کنیم

پایگاه اطلاع‌رسانی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای عدم پرداخت سود مشارکت به مشتریان خود را که خودرو پیش خرید کرده‌اند، تکذیب کرده است. اما ماجرا چیست؟
مشتری: خودروی تحویل مهر ۹۷را هنوز تحویل نداده و سود مشارکت را نیز نمی‌دهند/ ایران خودرو: تکذیب می‌کنیم
رویداد۲۴ صبح امروز (چهارشنبه) یکی از مخاطبان سایت خبری تحلیلی اقتصاد۲۴، در تماسی تلفنی از شیراز به خبرنگار ما اعلام کرد: «سال گذشته از گروه صنعتی ایران خودرو یک دستگاه خودرو هایما S۷ توربو خریدم که مهر ۹۷موعد تحویل قطعی آن بوده است. اقساط آن را نیز به طور کامل در خرداد و تیر ماه پرداخت کردم، اما تا امروز که در دی ماه سال ۹۷ قرار داریم خودرو را تحویل نداده اند».

وی افزود: «دیروز از نمایندگی با من تماس گرفتند و گفتند اگر می‌خواهی ماشین را تحویل بگیری باید از ۱۲ درصد سود مشارکت و ۱۲ درصد سود تاخیر صرف‌نظر کنی، در غیر این صورت نمی‌توانیم خودرو شما را تحویل دهیم».

پیرو این ادعای این شهروند اهل شیراز، خبرنگار اقتصاد۲۴ به پایگاه اطلاع رسانی گروه صنعتی ایران خودرو (ایکو پرس) مراجعه و با تکذیبیه این شرکت مواجه شد که در آن آمده است: «پیرو خبر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر صدور فاکتور تعهدات قطعی شرکت ایران خودرو بدون سود مشارکت، گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد تمامی تعهدات خود را با قیمت قطعی و مطابق شرایط تنظیم شده قرارداد به مشتریان تحویل خواهد داد».

به دنبال این تکذیبیه، خبرنگار اقتصاد۲۴، با یکی از نمایندگی‌های ایران خودرو در شیراز تماس گرفت تا صحت و سقم ادعای این شهروند شیرازی را بررسی کند. در مکالمه‌ای که فایل صوتی آن نیز در ذیل آمده است، یکی از متصدیان این نمایندگی، اظهارات شهروند اهل شیراز را تایید و اعلام کرد: «از طرف شرکت ایران خودرو به نمایندگی‌ها بخشنامه ابلاغ شده است که مشتریانی که مایل به تحویل گرفتن خودرو هستند باید از سود تاخیر خود چشم پوشی کنند تا بتوانند ماشین‌هایی را که خریده اند زودتر تحویل گیرند، در غیر این صورت تحویل ماشین باز هم با تاخیر خواهد بود. البته اگر از این سود صرف‌نظر نکنند ممکن است سود تاخیر ماه‌های آتی به آن‌ها پرداخت شود.»

منبع: اقتصاد۲۴
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0
0
لعنت بر هر چی نامرده دزدی دیگه شاخ و دم نداره دیگه علنی دارن دزدی میکنن
نظرات شما
پیشخوان