تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۱۸ دی ۱۳۹۷

۱۰ نکته از اولین گام تیم ملی در جام ملت‌های آسیا

شاید ما تنها تماشاگرانی در آسیا و حتی جهان باشیم که نمی‌توانیم از پای تلویزیون، شادی تماشاگران ایرانی حاضر در ورزشگاه را ببینم. آن‌ها به هزار و یک دلیل سانسور می‌شوند.
۱۰ نکته از اولین گام تیم ملی در جام ملت‌های آسیا
رویداد۲۴ ایران در اولین بازی خود توانست با ۵ گل تیم یمن را شکست دهد.

۱-ایران جام ملت‌ها رابا قدرت شروع کرد و حسابی برای رقبای آسیایی‌اش خط و نشان کشید. بازی محکم و منظم تیم ملی مقابل یمن حسابی به آینده امیدوارمان کرد. امیدوار به لمس جام بعد از ۴۰ سال.

۲-کار بچه‌های وقتی به چشم می‌آید که بدانیم دو رقیب اصلی ایران یعنی استرالیا و کره جنوبی تو بازی اول‌شان حسابی به زحمت افتادند. استرالیا به اردن باخت و کره جنوبی به زحمت فیلیپین را برد.

۳-بازیکنان تیم ملی به کارلوس کی‌روش به عنوان یک پدر نگاه می‌کنند حتی وقتی در جریان بازی برخی کار‌های آن‌ها را احمقانه می‌خواند.

۴-جام ملت‌های آسیا در بهترین زمان ممکن برگزار شد. طرفداران استقلال و پرسپولیس چند صباحی است به هوو‌هایی می‌مانند که در یک خانه و حتی در یک اتاق با هم زندگی و حسابی از خجالت هم در می‌آیند، اما حالا به واسطه این بازی‌ها استقلالی‌ها برای بیرانوند هورا می‌کشند و پرسپولیسی‌ها برای منتظری

۵-شاید ما تنها تماشاگرانی در آسیا و حتی جهان باشیم که نمی‌توانیم از پای تلویزیون، شادی تماشاگران ایرانی حاضر در ورزشگاه را ببینم. آن‌ها به هزار و یک دلیل سانسور می‌شوند.

۶-زنان یمنی و اماراتی به «برقع» در کنار مردان خود نشسته بودند و فوتبال می‌دیدند و بازهم این سوال در ذهن ایجاد شد که چرا زنان ما نمی‌توانند به ورزشگاه بروند؟

۷-برگزاری جام ملت‌ها در امارات و دیدن امکانات این کشور بازهم یک حسرت بزرگ برای ما بود. چرا ما نباید چنین ورزشگاه‌هایی داشته باشیم و چرا نباید میزبان بازی‌های بزرگی مثل جام ملت‌های آسیا باشیم.

۸-یمنی که ما با آن‌ها بازی کردیم، نماینده دولتی بود که ایران با آن مخالف است. آن‌ها یمنی‌ها نیستند که لنگ می‌پوشیدند و نان خشک می‌خوردند

۹-جواد خیابانی بازهم تبدیل به سوژه شد تا نشان دهد هرجا پای فوتبال است نام او هم می‌درخشد. او در جریان پخش بازی در شبکه ورزش خطاب به کودک تماشگر ایرانی گفت: «کوچولو از اون چیپست به ما هم بده»

۱۰-برنامه‌های تلویزیون در شبکه سه و ورزش، تکراری و غیر جذاب است. در شبکه سه، میثاقی سعی می‌کند برنامه‌اش متفاوت باشد، اما شکبه ورزش، چیزی نزدیک به افتضاح است. شاید تنها نکته خوب برنامه جواد خیابانی، احسان محمدی و صحبت‌های جذابش است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان